Thursday, January 29, 2009

well...the story..

ni story pasal czin aku yg kiut2.

dorg ni twins..
nakal sgt!

penat btl aku tgk chu lyn dorg nih.

yg si abg kmi pgl 'dik-bang' sbb dia adk kpd abg sulung n kak ngah and dia abg kpd si adk kembar..huhu...sah pening kn nk phm bnda nih.huhu...nma sbnr dik-bang ni muhammad amirul afif..

si adk kmbar ni kmi pgl 'dik-dik'...paham kn knp? klu xphm,pndai2lah korg phm sndiri..mls aku nk explain dh...yg ni lak nmanya muhammad amirul afiq...
nakal btl la 2 bdk nih..klu dgn adk aku dorg blh nk g...tp klu dgn aku dorg xmau sbb dorg ckp kak yu suka usik..

hahahaaa...mmg aku suka mengusik pon..haha...

seronok tgk dorg gaduh ngan aku...

haha...

tp nk usik dorg ni kna tgk time gak...kekedang 2, meletup jadinya!
gerun aku klu dorg meletup!

huh!

tiap kali tgk dorg..aku tgk muka dorg dlu,tgk ok ke x..klu x ok aku x usik.klu x kesian lak kt chu sbb chu mmg xleh duduk la klu dh bdk2 tu bt perangai...

badan dorg....ya ampun....

korg tgkla sndiri nnt...

bg je pape pon,dorg msti nk mkn...

huhuu...

ni ada 1 cerita yg bt aku pecah perut ngan bdk2 ni...

ari 2 mak aku ckp kt dia mak aku msk nasi lemak,mak aku pn ajak la dorg mkn..

tau apa jwbnya?

..dia ckp, xmau..abg DIET!

aku pnyalah gelak smpai trgolek2...amboi...kecik2 dh pndai sbut diet2...

pndai btl bdk2 krg nih...

haish.....

ni gmbar dorg...korang tgkla sndiri....





No comments:

Post a Comment