Friday, July 24, 2009

Innalillah...

Salam..
hari ni ada berita sdih yg aku nk story kt blog ni..
seorang sahabat seperjuangan telah meninggalkan kami semua lpas smbhyang jumaat kelmarin..
xsangka dia akan pergi dulu.even aku xlah rapat n baik sgt dgn dia, tp aku knal jgak dia tu.ari isnin aritu bru dok gelak2 dlm klas dgan latahan si Yat tu...sdih kemain rasanya..
nk pegi menziarah tp seganlah.dia bkn kenalan rapat cuma teman 1 program n 1 klas ctu je.
ktaorg slalu pgl dia mr. soshi sbb mukanya sama dgn salah satu watak dlm filem jepun 'roboto'.
xsangka..xsangka..n sgt2 xsangka..
tp sbg manusia kta kna redha dgn ketentuan Illahi.
sbb kematian adalah krn accident.dilanggar oleh apa aku xsempat nk tnya.tp yg aku tau dia accident lpas blk dr smbhyang jumaat.smga matinya didlm iman.aku berdoa moga2 rohnya ditempatkn dikalangan org2 yg beriman....amin...

No comments:

Post a Comment