Monday, October 25, 2010

Kawan itu macam apa? Kawan itu perlu kekal!

hemm..


ini cerita makan malam alumni psscm ulangtahun ke 10 psscm di ipt





time ni la jumpak semua rakan2 yg sudeh lama xjumpak


serius rindu gila


kak ati..shidan..semualah!


tp yg penting aku jumpak org bru yg sebenarnya satu persatuan dgn aku tp bru aku kenal dia


heheeeehehee..gajus! binggo!

inilah gambar hasil kenangan kami bersama. semuanya nmpk formal tp actually sewel je...hehe




















nak tau 1 benda tak??
sebenarnya...hubungan mcm nilah yg aku cari2 selama ni..
bukan senang nak kumpul semua org yg otaknya gajus mcm ni...
haha..apalaa aku merepek pagi2 celik ni..hahah!
nmpk sgt mata dh layu... mcm nk tdo je..tp kwn2 pnya psl so aku duk jelah lepak kat mamak ni...
best ar...
esok2..ada cerita bez aku cerita lg..
sbnrnya ada..
cuma xdak mood nk cerita lg...

No comments:

Post a Comment