Thursday, November 25, 2010

Hari Yang Baik..

Story of the day...

Gila.. mmg aku semakin gila.
Tahu aku bgn pukul berapa hari ni??
Haha.. pukul 11!
Memang aku perlu bt sesuatu agar diriku ini berubah!
Hemm....

Dan..
utk itu aku pn sdh2 mnd xmkn
trus kemas2 apa yg ptut
tgk mak abah xdak pn kt umah
tgl Nabil bru sudah mnd
tgh bebai2 apa tah
mls aku nk lyn

then aku tgk ada ikan n ayam
mb mak aku p market
so aku pn kunun2 nk besiang
hem si Nabil ni pulak nk mkn
lyn la dlu budak kecik tu mkn

then aku pn mulakn tugas seharian aku tu
hem..
siap besiang2 mak aku pn blk
dh tu
mak aku jelah yg msk
aku pnt btoi siang ikan
byk dan ikan kecik2 pulak tu
adoii...
haha!

erm... dan.. pas lunch aku pn mls nk bt apa2.
on aircond. tgk alisa kt tv3 smbil online.
hem.. nabil sibok2 lapaq pulak.
suap dia mkn nasik.
hish.. budak nih. manja sunggoh lah!
dh tu..
czin aku ajak teman dia gunting rmbut
kt saloon tu org rmai
kul 6.30 bru blh blk.
hujan. naik motor. redah je. psst! lama xmen hujan. tingin sbnrnya! hahah!

blk umah mak xdak tp td dia kol soh aku goreng cekodok
so aku pn btla........
dh tu. mak aku blk..
dia dh siap msukkn ayam dlm microwave nk bt ayam bakar
ayam tu dh perap setengah hari
bau.. mengancam!
so dinner ni itulah.. ayam bakar!
gorgeous lah!
makin. makin. makin gemuk lah~
haha.. xpelah..

so.. mlm ni xde pape sgt aku nk bt..
juz. nk bt novel je..

tgklah ayam bakar ni! sedap wooo..... haha..
daaa...
nite
salam!

No comments:

Post a Comment