Tuesday, November 23, 2010

Mulut tu kena jaga.

Story of the day..

Semalam.
Aku pg umah mak sdara aku nk tgk baby czin aku.
Hadif Rayyan yg bru dilahirkan seberat 4.2kg. Huh! Berat habis lah!

Tengah dok dukung si Rayyan ni..
Sambil dgr2 mak cik2 yg ada kt situ sembang2..
Hem.. yg aku xsukanya, ada sorang mak cik.. alamak.... mulutnya., perghh!
CABAIIII LAHHH!

Mak cik ni suka sgt kutuk2 org tu org ni
Kata direct kt aku gemok lah. x itu lah x inilah. kena jg body lah!
Suka sgt angkat2 anak dia! CM SHIALAN!
Anak dia tu LAWA BAGAI.. KULIT CANTIK BAGAI...
nak beli HANDBAG 5 RATUS RINGGIT MALAYSIA!!

SO WHATTT??
ADA AKU KESAH KA??

memang sakit hty dow dgn mak cik sorg ni..
hiii.... mulutnya pedas bagai!
asyk ckt anak dia tu ni tu ni..
*aku xpenah tgk anak dia*
tp MAK AND MAK TAM aku ckp anak dia tu bknnya lawa pn.
ABAH aku kata belagak bagai anak dia tuh! SIOT JE KAN??
CZIN aku pulak kata mmg taklawa ar anak dia!

konon org byk tnya anak dia kulit cantik bagai.
makan apa? pakai produk apa?
SO WHAT???
AKU XHINGIN NAK TAU!

time besiang2 ayam utk kenduri kt umah mak cik aku.
dia kata,
dia guna PRODUK JUS MATE DR. ROZMEY
lagi.. BEAUTY UMAIRAH
yg harganya hampir habis DUIT PENCEN dia!
PERGGHH!
SO WHAT??
ADA AKU KISAH???
hahh.. back to the story..
masa dekat umah mak sedara aku tuh
dia boleh ckp dkt smua org berat bdn dia juz 60 lbih
bagaiii!!! tipoo ar!
then dia blh plak bt tafsiran berat bdn aku
BAGAIIIII!!!!
geram aku geram!
dia kata msti aku dh 70 kg lebih ??
SO WHAT???

eiii...
sibok canang sana sini
dia tu byk bt amal ibadat
baca buku ilmu akhirat bagai..
dh tu..
apa yg dia dok kata tuh?
bkn bwk ke akhirat ka?

haha..
THE BEST ADALAH
sorg czin aku ni laki dlm tingkatan 2.
bdk ni gedempol. mmg sgt2 gedempol..
jnis kepala angin pulak tu..
silap bsar dia pergi cri psl ngan bdk nih.
dia kata mkn kena jga,
kta ni org melayu suka sgt mkn tah apa2
roti canai
nasik lemak bagai
walhal!!!
dia pun bedalll!!
shialan tol!
sekali czin aku tu bengang kata kat dia
"MULUT TU JAGA SIKIT NA!"

hah! hambik kau! awat x hambik?
kahkahkahhhh... aku pnya gelak dlm hty sambil2 tgk muka RAYYAN
apa nasib la RAYYAN bru2 lahir dh kena dgr benda2 cmni..
hahaa..tp PUAS HATI AKU!

blk tu aku siap cita kt tok aku
siap gosip ngan tam aku
biar aku ganti tmpat dia kejap.
heheh!
hambik kau.....!

chu aku pulak soh aku kata kat dia
"BIAR BERAT BADAN, JGN BERAT DOSA"
hambik kau!
hahahahaa...

aku story ni bkn nk buruk2kn org yg (sedia buruk perangainya)
memang kenyataan nk kata pa lagie..
ni sbg pengajaran utk smua org
juga utk mengingati diri aku sendiri
aku ni pn blh tahan jgk mulut
tp xlah sejahat dia kot
derr!

esok2
aku hrp dia insaf lah
biar dia tahu
bkn org tua, dewasa n remaja ja xsuka mulut dia
budak tingkatan 2 yg IQnya rendah pn tau pikir derr...

udah2 le tu ye..

KURANGKAN KONTROVERSI, TINGKATKAN PRESTASI!

hah! hambik kau...

tata...

NAK SANGAT MAKAN CUKA..
PADAN MUKA!

hehe..

sekian saja dari

AYUNI KAUR WALIA UNTUK BERITA WELL YOU DONE, DONE!

No comments:

Post a Comment