Monday, April 4, 2011

Lecturer mai~

Salam! Hehee.. hepi kejap.
excited bru jumpak dgn Miss Mazuin & Miss Farhana. huhu.... comei la depa. jeles! hehe..

aku berbangga arini sbb pakai selendang yg Miss Farhana belikan. eh... yeke?? cm tau2 je kan. hehe.. ntahle btul ek selendang ni Miss Farhana yg belikan? xtaulahh.. tp kbykkn selendang aku mmg Miss Farhana yg belikan. heheee =D lebiu Miss!

Miss Farhana ni nice orgnya. comei. so sesaper yg ada abg or sedara hensem2 plus baik2 boleh la yer bg kt Miss Farhana yg kecik molek ni yer. haaaaa.. NASIHA HAMASAKI! apakata ang soh boss ang lamar Miss Farhana ni utk anak dier! hehehe =D ngahaha. muahahahaa! Miss Farhana ni penah ajar aku 1 subjek laaa.. part bpe ntoh. aku luper da.. hehe

Miss Mazuin. hehe. dh kawen (kot) aku pn xbpe sure part ni. huhu... hehee....tp aku ttp nk pgl dia MISS.. BUKAN MRS or whatsoever! hehe dia yg kol aku td masa nk mai. sian depa jln kaki dr Holiday Villa (dekat jer pn) smpai ke sini. Miss Mazuin ni comel. orgnya chubby2 tp cute sgt. aku suka tgk muka dia yg sweet gitu.. dia sgt baik.. sme jgk ngan Miss Farhana. so kire dorg ni geng ar.. lecturer stok baik2 ni. hehe.. tp kena respect dier la.. brula dia pn oke ngan kta. (dh dier baik xkn ko pijak kepala dia plak kan??? melampau sudaaa... huhu..)

masa dorg dtg td. aku dh terketar2. ckp plak nk tgk buku log. lglah kegetikans aku melampau! hahhhhhahhhh...!! Miss Mazuin soh tgu kt bawah dgn bdk2 selainnya. aku ckp oke. aku pegi nk ajak CIK NISA, CIK SIHA & CIK ROS kita tu. then depa bz gila pasaipa entoh. so aku sorg jek g trun.

jmpk kt bawah. tgu kejap. nmpk dorg dtg. dr jauh aku sengih sbb rindu! hehe... excited ni! tgk wajah2 kesayangan ! hehehh... aku salam dorg.. ajak naik atas. 1st thing 1st Miss Farhana tegur aku. "ehh.. u dh kurus ckt ye?" hehehe.. muahahahaa.. Miss Farhana ni concern ye about student2 dia. Miss Mazuin tnya, "u diet eh?" aku gelakk jek. xtau nk kata pa.. hehe...

bwk dorg ke aras 4 dlu sbb Kzalia ke Langkawi so mb blh tgu (anddd sempat kot) en. iz balik dr KMC.. huhu.. hopefully! en. ghazali bz so abg ayem yg lyn Miss2 aku tu.. pastu aku bwk kenalkn dgn mr. osh. (bakal bapak mentua xmau aku! nguahahaha!) nma mr. osh adelah en. ruslan. he aso nice man. (ehem.. anak dia ensem k) hehe...

then naik la kt SGM. en. iz xblk g so that jmpk ngan en. muzani. entah aper dia ckp kn.. tp msa tgah tgu lif nk trun tu.. Miss2 ckp smua oke2 je. dorg ade gak interviu aku.. huhu.. tp SELAAAAAMAAAAT uolls! aku BUAT2 luper nk bg BUKU LOG! hehe. jht kan aku? bkn lorh weh.. tp Miss2 dh kalut nk blah sbb mr. driver dh msg2.. huhu.... so dorg ader lg 25 places to go or 25 students to visit. i dont noe which one... huhu...

dannnn... masa kt bwh, aku bwk dorg msuk TM Point kejap. sbb nk tnya bdk nama apentah yg xtau dmana kedudukannya. huhu... kalih2 tgk NERD ada! wakakakakkkkkk...!! aku wat bodo jek. nguahahaha!

pastu Miss Farhana & Miss Mazuin pn mntk diri utk pulang sbb the girl yg xtau kedudukan tu actually kt SP lorh.. Miss Fiza dh visit dier.. haihhh.. pening lorh..

so aku da contact Paan gtau Miss2 nk dtg. biler jer aku ckp Miss Farhana ngan Miss Mazuin, terus dia ckp.. "yeahh.. i loike.." mengong ler Paan. tau ar bespren! huhu.. best ar dia bodek2 Miss2 tu nnt. cis.. tp biler je ckp nk tgk buku log. trus keluar ayat "aku xbawak!" elehhh Paan. hang dh plan aritu siap ckp kt aku xyahlaaa wak keluar ayat xbawak tu. sengaje kan? sengaje??? heh.. poyo gak 'bespren' NISA nih.. nguahahaha!

aku nk letak pic Miss2 ni. tp ada kt umah. dlm hardisk aku. huhu.. nnt lah yer aku letakkan.. so bleh la korg tgk Miss2 aku yg VOGUE THE BASSS! hahahhhh...

nice ya today..

p/s: aku jeles abg wan lepak ngan anis ngan seha!! wuaaa.. kt Buluh Perindu lak tuh. abg wan ckp nnt msa test usr dia nk masuk kaunter aku.. nguahh!! matilah. mesti aku tgk muka dia jer gelak golek2.. hehehh.. tp sure la dia bt muka serius tahap gaban dia tuh.. ahhh... raselah segala lemak2 aku nnt! TIDAKKKK... *eleh.. abg wan pn lemak berkrim jgk.. eishh.. xtaulah if nnt aku blh x trunkan n jatuhkn abg wan.. NOOOO! tp bagus gak klu abg wan tester aku.. sbb aku dh biase ngan dia... hehe.. hopefully!

TO HAIZA EYZA! PEGIIII BUAT KEJE...! nguahahaha~ boss balik jek terus dtg crik. "haiza mana haiza?" ayat tu almost tiap2 ari ku dengar. cemuih ah en. iz ni. psst.. en.iz bengang sbb xpat jmpk ngan lecturer ku. sengaja aku hot2kn dia katekan lecturer aku muda n blom kawen.. wakakaka!! jahat kn?? hehe...

ok. tu jer..

Salam...

3 comments:

  1. amboi cik ayu..report kat dia bwu taw~~

    ReplyDelete
  2. inuya..puji cik lan lebey2 ada mksud tersirat ke??
    hehehehe..selamaaat aku punya boss yg baik hti n loving..wakakaka

    ReplyDelete
  3. eyza: repot ar.. wekwek xtakott. heheh =P
    siha: aihh.. ada ap2 utk hampa.. wakakakaaa...

    ReplyDelete