Sunday, April 3, 2011

sy sukala pakcik sidek

oke now story da bis.. so arini mcm nk bt byk entri.. oke.. the best thing harini adelah my lovely darling (muahahaha~~~) mr. sidek tegur ai. mbahaha! eh, hello! uolls kt sana jgn igt ai nk menggatal or dia nk menggatal plak oke. mna tau today is the last day to meet him. oke,,, fine.. i really admired him. but not in term of 'bapak gula' or whatsoever. i like him in term of.. his gudjob, workholic, n his succesfull in conducting n managing the Customer Sales oke..

everytime meet me, 1st thing 1st yg bt aku rasa xley blah smpai skrg adelah, "SITI" hohoo.. he really like to call me "SITI".. i dont know why. mb 4 the 1st time we meet, some1 ask me to introduce myself to him.. and after he catch dat my name (my first name) is "SITI" so... dia ambk yg tu jek. yg kt blakang smua tu fanjang sgt kot.. xlarat nk igt.. hehee

mr. sidek is a nice man. dlu2 aku mls jgk nk tgk dia ni. mcm gatal jek pakcek ni. hehehe.. but now, aku suka bangat! eventhough eveytime ketemu, dia msti nk ckp BI (dia ni mmg 'KAKI SPEAKING' woh) haha... aku mula2 mls jgk, kang pantang jmpk dia ni mulalahhhhhhh aku gelabah xkira tempat. kang dia ckp BI mau belit gak aku. ttp lelama aku jd suka. mb sbb BI dia simple n quite easy to understand. hehee...

gambar mr. sidek?? wakaka.. mna bleh letak kt cni.

hensem??? wakakak.... ape aku kisah!

baik?? yes he is!

nk tau lg 1 cita? b4 ni aku xtau dia dtg keje naik apa. aku bajet kete dia besau2 ar.. AGM CS kot.. ko hagak2 la kete apa kn dia naik?? muahahahaaaa.... sekali aku nengok giler simple EXECUTIVE ni dtg keje naik moto.. moto cabok?? itu aku xpasti. mls aku nk toleh lelebih. kang dia kata aku syok kt dia plak! hehehe...

aku nmpk ngan ekor mata jerk. tp nmpk la dia tgh lipat2 jaket dia ke apentoh.. hehe..huahuahuahhh!!

dia mmg low profile. gamaknye lerr.. tp BI dia.. fuhh.. POWER BABE!! hehe..

en. sidek ni eveytime dia nmpk aku kt mana, SEMESTINYA DAN CM WAJIB plak bg dia nk negur aku. kang aku bt bodoh kang xbaik plakk... aku pn xsegan when dia borak2 ngan EXECUTIVE lelain, aku still bleh senyum manis2 kt dia. sbb pe korg tau?? sbb dia mcm respect aku, and why not aku respect dia balik kan??? in case ada org bt perangai gila & pgl aku sayang xkena tempat mmg lepas tu aku layan buruk!

aku perasan?? NO NO NO! tlg yer korg jgn ckp mcm tu. dh byk kali jdik ni.. en. sidek ni eventhough dia tgah drive kete (kete TM).. dia nmpk aku tgah berdiri kt tangga (tgu abah aku nk amek) dia.. pnyalah slowkn kete tu dan tunduk2 dlm kete tu nk semata2 nk bye2 aku. wakaka! lawak kn?? muahahahaa.. aku tgk gelagat dia pn rasa lwk gak. tp lelama dia jd mcm "worker yg aku akn paling rindu when aku dh bis practical nnt"..

oke. abis.. ni story pasal I ADMIRER MR. SIDEK IN TERM OF..... WHAT WHAT WHAT.....

muahahaha~ not in term of DIA EXECUTIVE, DIA BANYAK DUIT, SO AKU NK DUIT! muahaha.. bukan yer kwn2. bukan2! hehe...

Salam...

5 comments:

  1. haha.......waaaaaaaa...who dat S.I.D.E.K ???

    melepas paan nnt...haha

    ReplyDelete
  2. nisa: bkn bapak si Misbun tu yer.. hehe... tula paan, sapa soh lmbt. if dia cpt, aku on jer..muahahaha! PAAN LAMBAT!

    ReplyDelete
  3. nisa:after tis kol paan and tell him swoh lamar ayu..karang melepas pulak!!

    ayu:bapak misbun pown ok gak..pndai 2h men badminton..tp garang smcm jer..takot aku

    ReplyDelete
  4. eyza: u sgt nakal bebeh! haiyoo~ suh nisa bgtau paan melamar u kang bru taw! wakakaka~

    xmo ar aku bapak Misbun si pakcik SIDEK tu.. huahuahuaaa!

    ReplyDelete
  5. i know who is him a.k.a uncle sidek.....kuang3... =p

    ReplyDelete