Monday, April 18, 2011

Salam kwn2.. hi..! lama kn aku xupdate blog?

hem...

kali ni nk cerita pn xdak mood lar..

yg nk bgtau ni ...

aku terharu dgn sikap sorg hamba Allah ni... walaupun bru sgt knl.. dan.. kuat plak aku cri pasal ngan dia.. tp.. dia sanggup tlg aku..

siap bt slide semata2 nk explain smthing kt aku.. one of my friend kata "dia ni ada effort"

apa maksudnya? entah. aku xpaham (buat2 xphm)

malasnyaaaaaaaaaaaaaa...

kalau jatuh hati.. jatuh suka lagi...

takut pulak. dihempap oleh tembok.. spt my bff kata, "samada tembok tu akan runtuh sebelah aku, sebelah mr. r or tembok tu akan terus berdiri kukuh..."

tu yg aku very the risau skrg nih.. feeling org.. apa kta berani ckp. kau ader berani??

tembok yg dulu tu dah jatuh sebelah aku. tu pn aku still berani layan dia as friend. giler tak aku? giler tak?? korg msti xpnah bt kerja giler cm aku bt ni..

haha...
suddenly...
muncul seorg jejaka..
ada hint. tp aku xberani konfemmmmm...

ARGHHHH...!! FEDULIKKKKKKKK AR!

tpiiiiiii,,,
yg aku nk cita kt sini...

DIA LA ORG 1ST YG BOLEH BUAT AKU LUPA & LUPA SERTA LUPA PADA MR. R!

AKU TAK TIPUUU WEIII! tlglaaa percaya..

papepun. thanks pada mr. effort yg sudi membantu.. salam ukhwah..!

ASSALAMUALAIKUM W.B.T.

.........

**salam sayang (erkkkk)

No comments:

Post a Comment