Sunday, December 19, 2010

Alangkah best dengan dia

Ya. best kn klu mlm ni dpt chat dgn dia
tnya kabar dia
n dia pn tnya kbr aku? *gedik
dia xcontact aku pn
mengong
1st question aku nk tanya dia yelah........
dptkah kemanisan di sana?
very nice question kann?? kann????
and... hai.. mmg aku jeles gila.
bodoh
bodoh
dan
bodoh.

mlm ni aku xdpt chat ngan dia
mlm sok blum tntu
and..
tah bla yg tentunya!
ntah!
apesal ko tnya aku ?
manalah aku tau la bodoh!
hish!

and aku nk bgtau aku benci mnusia yg PERANGAI MELAMPAU
SILA SEDAR DIRI
BANGUN DARI KHAYALAN
JANGAN KAU BERLAGAK
PERASAAAAAN KAU TU LAWA
SIOOOT JE PERANGAI

korang2 spesis ni SILA PERGI MAMPOS

ada info menarik? xdak.
ada cerita best? xdak.
ada aku kesah? YES.

ini blog aku punya so AKU PUNYA SUKALAH!

dah.. nk blah dulu..

Assalamualaikum w.b.t.

No comments:

Post a Comment