Tuesday, December 7, 2010

yelah aku jeles!

story psl 1 benda yg jdik td mmg bt aku xsdap hty
and.. aku pn xnak story! malas. cita yg BODOH gila!
mmg siot ar kn. aku ni pn sengal.
tp bila pmpuan dh nk dkat2 PERIOD ko phm2 sendirilah cmna! ayak!!

td aku on9.
ttbe tgk ada msg dr dia.
cehcehcehhh....
syoknya gedilah aku ni kn? hehe..
ayat dia pulak mmg syiok ar...
cm ambk berat jek kt aku.
tp aku mls ar nk pk sgt sbb aku tau dia mmg cmtu.
aku ni dhlah jahat, kejam.
so xyahlah nk berangan nk kat dia lgik.

aku ni kdg2 beriya nk jd sabar
tp sekali kena uji. bru cikideng pnya ujian... dahhhh!! aku MELETOP TEROOSS!
hambik ko!! time tu aku akan kata.. "ADA AKU KESAH KO SAPEE?? ADOO???"
HAH....LANTAK MAMPOSLAH KO KAN!!

SIOOOOOOOOOTTTTTTTT...............................!!!!!!!!!

ASTAGHFIRULLAH....
ASTAGHFIRULLAH..................
ASTAGHFIRULLAHALAZIM................................

apa nak jdik ngan aku nih?
haishhhhhh....
ado ko laki nak kt aku ni??
dahlah garang macam singa betina
pehtuuu kuanghajooo pulak!

dan...
cita pasai buah hty aku tu...
hemm...
pnyalah syok kn bla dpt tau dia cm agk amek berat psl aku!

dan...
smlm aku chat dgn MN..!
wachaa!!
jahat kn aku??
JAHATTT KANNN?????
ngaku la weiii!

hah.. mlm ni mmg puas la aku maki org
so ada korg kesah knp aku nk maki org???
lantak mampos ar aku!!
siot jek!!

ni tgk drama tahpape kt tv3 ni konon nk bior dirii sendiri berendam ayor mato..
poyoooo jek!
sekali menaip ni hilang air mata aku.
asyk nk makiiiiii jek!

xpelah.
aku pn dah nk blah ni.

KURANGKAN KOLESTROL, TINGKATKAN STAMINA!

jom berSOLAT!

Assalamualaikum w.b.t.................................

No comments:

Post a Comment