Wednesday, December 22, 2010

Siapa aku....

Aku dah buat apa yg aku patut buat..
Wahai hati...
Percayalah....
Yang penghargaan itulah yang terpenting...

Bukan aku yang tak setia
Tapi untuk apa aku setia?

Coretan ini
Mungkin mengundang tawa
Mungkin mengundang tangis pada yg bisa mendalami

Aku bukan insan lemah
Aku insan yg akan bangkit

Semoga perpisahan ini
Tidak merugikan sesiapa

Aku redha

Aku takkan lupa detik dan waktu yg pernah meragut seluruh hatiku

Dan kini....

Ia ragut lagi...

Tapi saat ini
Semuanya berbeza
Sebab tak ada kau

Mungkin 2 tahun belum cukup
Mungkin selamanya jg tak cukup

Maafkanlah bila hati tak sempurna mencintaimu
Dalam dada ku harap dirimu yang bertakhta

Kalau aku ini tak bererti buat engkau
Kau jg begitu bg aku...

Kejamkah?
Tak.. aku tak kejam...

Cuma perpisahan tak patut diratapi..

Aku takkan membuang semua memori kita

Kerana aku tak ingin menjadi insan yg lupa

Memori itu senua indah...

Cuma kenangan antara kita kadangkala mengundang rasa kecewa di hati

Aku takkan lupa

Memori kita...

Keindahan persahabatan kita...

Dan itu akan terus kekal...

Dalam hati...

Dalam jiwa raga aku...

........................

No comments:

Post a Comment