Monday, December 27, 2010

Bru abis tgk My Girl kemaqin...

sampai bengkak mata aku tgk cita my girl.
sedih sgt la tuu....
huh.. aku xtahan tgk seol gong chan oppa (lee dong-wook) ngeh n muka geram n muka sedih dia
rasa sgt sedih..

and aku xtahan tgk yoo rin (lee da hua) yekot.. lupa la nma sbnq dia. sdih.....

if aku dpt some1 yg muka cm lee dong-wook kn. msti best! ngee

boleh x bg aku 1? kt dlm dunia ni kn ada 7 org muka serupa

aku nk 1 jek..

klu korean jugak pn xpee... aku xkisah! (gatal)

btw
mlm ni aku rasa rmbutku sgt cntik
ngee =D

eh
aku bru order buku
hati bila cinta
ngan
anugerah cinta
dr kak ibah
dia suka bli on9
penerbit
kaki novel
mmg best novel2 kaki novel ni

sooo...
selamat melayari internet (ttber jek)

hehe...

nite

Assalamualaikum w.b.t ................

No comments:

Post a Comment