Saturday, January 1, 2011

Apekah aku punya azam?

SELAMAT TAHUN BARU 2011
ehem
di thn bru ni
xdak len org akan tnya
heh
apa azam taun bru hang?
hah
soklan hrp mklum ye tu

ehem
azam aku?

1. everything mnjd lbih bek dr taun sblumnya

2. nk dpt boypren mcm seol gong chan (dlm cita my girl) a.k.a lee dong-wook ngee =D

3. nk siapkan novel aku

4. mau praktikal sebaik mungkin!

5. hah! ni important. taun ni aku msti ambk usr (ujian sijil rendah) silat.!

ahh..
tu jelah kot
aku pn xberapa berazam taun ni
heheee

actually
tiap2 taun pn azamnyee kurg

hah
ini

6. nak kurus.. bolehh takk?? ngee =D

itu jelah kot
then ada lg nnt aku tambah la lg.
(bajet cm ada org ambk tau je kn?)
haha.

ha.. ada 1 story
bt aku trharu
td aku pnya czin (chah) bkn nma sebenar.

dia dok tnya2 azam 2011 aku ngan adik aku
then
tnya dia pa plak azam dia
taw dia jwb pa..????

azam dia adelah
nak simpan (meaning jaga) beg skolah yg bru dia bli tu ngan kaler yg hrganya 15.50 (kot-aku tawla sbb aku yg bwk dia p beli) utk digunakan lgik taun dpan (meaning 2012)

wahwahhh...
bangganya aku dpt czin cmni!
dia mmg TERBAAAAEK!!

abg dia siap dh bli henpon bru (samsung) dgn harga RM200 lgik
duit RM100 duit raya dia
then lgik RM100 duit dia qeja ngan pkcik awang!
perghh...!
henset idaman kalbu lah konon!

apada!

aku respect adk dia yg tau nk pk sayang ke brg...
syg ke adik2...
syg tu syg ni..
hah... matured lg si chah (bkn nma sbnr ni)

heh
bdk2 zman skrg ni kan
skt hty btoi

msa zman aku dulu
ngko...
jgn hrp ar nk bli enset mender pongg
sbbnya
klu bapak (abah) aku bg
aku hambik jek
klu takkk
g mampos ar klo ko nk bli sendirik

haha
lgpun
aku bdk bek
so xdekdek nk bli2 tnpa kbnran bapak (abah) aku nih
heheee...

btw
aku dh bis kemaih blik aku selama 2 ari
hadoih
penat siott
chah (bkn nma sbnr) jgk yg tlg aku
so aku bg ler
upah
RM5
ckuplaa tu!!
=P

btw....
sok aku sptutnya da start praktikal kt tm
tp nk dijdkn cerita
kn dpt cuti bola ari jumaat aritu
so
jumaat kedah kn mmg dh cuti
so kira aku stat praktikal lusa ar (meaning isnin)
tp aku agk xyakin lah
mcm esok pn ader gak
arr
knpelah aku bodoh sgt xtelepon utk konfemkn aritu!!
siot je kn?
heh! geram btl!

xpelah
dh xdek mood
ok lah

Assalamualaikum w.b.t .................

No comments:

Post a Comment