Sunday, January 23, 2011

salah masuk toilet

hah!!
ini kes yg PALING MEMALUKAN ABAD INI!
1st time aku.... aku.... erkkk.. erghhhh.... tidak sanggup UNTUK MEMPERKATAKANNYA! OH TIDAKKKKK SAMA SEKALI TIDAKKKK!!!

ehem..
ni ha.. td trun lif nk pegi lunch
eyza kata nk g toilet kejap

ok
dh smpai toilet
aku ngan nisa tgu dpan toilet smbil chattingchatting (biasalah pmpuan kannnn....)

pastu
ada sorg pmpuan ni (psst! lawa orgnya but free hair)
keluar dr toilet yg lgik 1. dia tgk ktaorg pelik jek.. aku pn heran knp dia tgk aku cmtu.. then tapelahh.. sombong kot. bt bodoh jelah. smbung sembang (pmpuan...pmpuan...)
pastu eyza mntk kt aku kerongsang 1
aku mula2 cm tableh nk kasik kt dia.
tp pk2.. kerongsang dia yg rosak tu part yg pkai dkat kerongkong tuh. so aku bgla 1.
(kata kawan.. kawan bg aku kena sanggup lah apa pun . heheeheee =D)

ok.
tiba2 nisa kata "wei..hampa salah toilet lah.."
erk?? "mana ada. betoi lah ni." confidentnya aku jawab....walhal!!
sekali aku tgk kt pintu tu..

BETOILAHHHH SALAHHHH TOILETTTT!!
makkkkkkk.... tolonggggg......

aku laju jek lari masuk toilet
arrr...smbil tunduk2 ngan tutup muka.
aku dgq ada suara lelaki (ntah apaapa jalah yg dia perkatakn. aku takkk fedulikk dh. yg pnting aku dh smpai toilet pmpuan) heheh.

kt toilet tu muka ni dh merah ka ungu (cm tudung aku pakai arini) kott...
atoiiiii laaaaa haaiii....
apa la labuuu..... nasib la labuuu...

kluaq2 dr toilet tu
ada beberapa org lelaki kt dpan toilet tuh.. ntah apalah yg mereka perkatakn aku sendirik nggak mau ngambik tauuu! tp serios aku qasa malu n tableh tgk depa dh... atoiiii laaaaa.... (yg pasti msti depa tau kami salah toilet! hampeeesss hempeduuu btoiii laaa)

then
nisa pun citalah yg sebenaqnya dia tau toilet pmpuan kt mna tp disebabkn dia nk main2kn eyza dia kata la hat toilet laki tu toilet pmpuan. eyza pun hentam lah masuk. aku pelagie... ikot jelah.. pastu nisa kata dia ralit sembang ngan aku smpai lupa plak nk habaq yg kami dh salah toilet... atoiii lahhh... (benda dh nk jdik. lawak pn ada).... hahahaa.. ini yg lg lawak....>>> dlm toilet tu eyza kata ada org.. (mstilah laki kan) nthen dia kata mb laki tu xberani keluaq sbb dgq sora pmpuan (meaning kami lah) dok sembang2... so dia terperap lah kot dlm tu.... hahahahhHHHH! lawok... lawooookkk...

haishhh..
ambk sebagai teladan ye inuyaaaa...
jgn bt lagik pasni
even kwn ko yg msuk pn.. ko ttp kena tgk kt sign dpan tuh..
sedao lah diri kau yg sign utk diri kau ke toilet cmni okayhh...


ok lah.. arini dh post 3 entri.. gila betoi lah..

ok
da

Assalamualaikum w.b.t

.......

No comments:

Post a Comment