Tuesday, January 4, 2011

Lagi lagi kerja...

ok.
2nd day practical.
xde byk hal
cuma dr pg smpai ptg byk kerja btl
naik turun naik turun (bkn mahkamah) tp bangunan tmpt aku prak tuh. TM LA NGENGK!
ok
storynye mudah jek
hari ni ada VC (video conference) dr msps so aku tgk2 jgk dorg setup
tp yg plg bez skali (sbnrnytabest)
dorg kna pnjm lappy aku or eyza tp at last aku kasik jelah lappy aku
then
aku xdak lappy nk bt qeja
so aku jd peminjam tegar eyza pnya laptop
sian diorr...
ok
smpai ptg plak tu guna
apada
hehe
takesahh
aku ikhlas jek

ok
arini aku dh tau smua org
pn. pauziah -gm
kak lina -pa gm
en. izact -bsq
kak zalia -pr/anp
en zul - bsq
kak ana -peg. tadbirn
en. muzain -pr/anp

so
aku rasa bez sgt wlupun aku tgk department aku plg bz (i mean bdk praktikal meaning aku n eyza lah)
sbb msa hntar surat kt kak hak finance (sama level ngan HR) aku tgk bdk2 prak len rilek je sembang2 lgik. heran btl. walhal ktaorg. kdg2 kalut melebihi had. haha

and
ptg td
dpt jmpk big boss mpsp (majlis perbandaran sg. petani) *sbnrnya aku xdan pn nk tgk muka dia. kalut derr. kna p ambk ayaq mineral kt stor paihtu kalut p ambk gelaih kt pantry (hish, sgt kalut dan MALU yer)

angkat tpon??
haha
aku bt BIGGGG MISTAKE!
kak ana xdak
tepon kt meja dia bnyik
aku risao ar nk angkt (neves gilavavi)
aku xphmmmmmm.. arh! mls cita.
tp now aku dh phm n dh 2, 3 kali angkt fon.
ada yg sabo tp ada yg cm kalut2 dok tekan2 aku plak. hish. geram aku. dh tau aku student prak.. takyaaah ar ko kerek ngat.. cmla aku bodo ngat (eventhough aku ni mmglah bodo ckt *ckt okayyy)

hehe

ok. meh cita merapu n gatal pulakk!
ngeeeeee................. =D
ok td.
2 jejaka.

1st aku jmpk kt blik VC
mamat ni pkai spek (pkai spek lgik...)
ensem tu tak.. htam manis. dr mpsp (dorg dtg nk setup vc utk mpsp ptg td-dr pg lgik dorg dok ada situ)
heh... mula2 tgk cm biase jek. lelama jd takk besa.. pelik. ok. fine. nothing ponggg!

2nd jejaka.
xnsem
dan lagikkkk...... PAKAI SPEK (xdekdek lain dh aku ni. asyk spek jek!)
ok
xnsem tu mmg taste aku la kn? pelik tol.
dia cm skema ckt
so mamat ni aku kasik nama
'MAT KEMBARA TM' (sbb td msa aku trun ngan kak ana n eyza nk p ltak brg kt keta kak ana, aku terserempak dia kt dpn keta kembara TM)
and
dia jugak student prak sbb kad ijau tp xtaula department mna
ada org block kembara TM so dia xpat nk kuaq
dia asyk dok tgk2 (aku xtau dia tgk aku o eyza. nk kata tgk kak ana... takkanla kot.. dia dh tahap blh panggey kak ana tu mak.. xkannn kot. hehe. tp klu btl.. ishishish *hasutan setan hasutan setan* ) okayyy...
tp dia mmg GOJES okayyyy.. mmg TASTING (TASTE) aku larrr.....
muka2 stock skema n blurr ni mmg TASTE aku. hahaaa.....

okaylah. sok ada assignment pepagi buta dpd ENCIK IZACT (okayy.. dia tu mmg suka bg assingment) NAK PULAAAKK DIA TU MMG PERFECT MAN okayyyyyy
jgn ko brani pndg dia sblh mata (aku je yg brani) sbb aku mls nk tgk dia dua2 blah mata sbb dia garang)
td dia tegur aku
"ish,ish. kemasla ckt meja ni. nnt brulah selesa ckt nk duduk."
"nk kemaslah tp takot plak nk sentuh2 brg2 pjbt sesuka hty. kang...," (aku jwb lam hty je ok. nk mamfus jwb betul2?)
sbnrnya assingment 2 yg arini tp NOT THE PERFECT AS DIA NAK.. (so smbung sok)

ok..
aku rasa tu je kot aku ptut cita

heh
penat
mau tdo
gudniteee

Assalamualaikum w.b.t ...

..............................

No comments:

Post a Comment