Sunday, January 23, 2011

alamak!

erghhh..tension! tension!
rosak diet aku!!
now dh kul 11.. mmglah aku lapaq gila sbb aku juz bekfast nescafe ngan roti gardenia kosong (cicah nescafe tuh jek) sekeping lak tu..
atoiiii.. sbb aku kn dh lmbt. (bgun pn lambat. kul 7.20 bru nk kelamkabut)
hemmm....
then aku blh tahan lg ar lapaq sbb xdak apa nk mkn.
pastu kn!!!
en. muzani suruh bubuh milo dlm bungkus plastik kt dlm bekas milo kt pantri tuh
aku n eyza pegi laa pantri..
aku tgk lam peti ais ada lg pulut sekaya smlm.. nk bantai tanak? nk bantai tanak?
tanak lahh.. kononnya dhlah sejuk pastu nk mkn benda sjuk.. atoiii.. last2 aku bantai jgk seketul! demmm!! bru tringat benda tu pulut hokeyh!! demmm!! smlm aku beriya tahan nafsu tgk pulut udang adk aku dok mkn. ckt pnya sedap lah nabil dok melantak bnda tuh dpan aku. yg aku ni.... sabaq... sabaq.. KONON!! sekali hari ni aku dh melantak jgk.... PULUT OKAY PULUT!! demm!!!

benda nilah yg aku mkn td! siap time mkn bg pujian lgik ***even rupanya buruk.. tp rasanya sedap... **** demm!!!

gmbq ini dikopi dr pak yahoo...
ilusi sbnq xdan plak nk snap....

hari yg dem! dh rosak diet kuh!! hampeh...

atoiiii laaaaa....

ok la.

daaa...

bye...

Assalamualaikum w.b.t.

.............

No comments:

Post a Comment