Saturday, January 22, 2011

cukuplah disini...

tajuk jiwang! hampeh....
apa yg cukup?
cukup umoq? oh.. dh lama dh.. hahah!
btw
lusa my sis akn diINTERVIEW utk ALAM
bkn 2 ALAM si dr. (erghh...tdk sanggup utk menyebutnya!!)
itu ALAM lain. ini lain pnya ALAM.
ok.. she's going to be some1 superb2 gitu. itu klu dpt laahhh (of kos aku doakn dia dpt!) apa daa...
ALAM is singkatan utk AKADEMI LAUT MALAYSIA. ok. puas hty?
ok.. memula mcm xserius tp lamalama... ehem!
dis must be great to her! big challenge! big chance! got it? ai pn nk jgk sbnqnyaa.. (berangan boley)
hahah
appa ini?! heh.. ok2.. doakn dia dpt ALAM tuh..
the interview contain dis kind of things (kind of things??)
mls nk cita. ko nk tau. apply sendiri..wakakaka...

story aku lak?
aku tgah pk2 nk smbung degree cos apa..
memula mcm xnak smbung tp at last aku lah yg pling excited cm bangang plak! hampeh lah aku ni..
dlu aku beriya tanak! tanak! tanak!
nk qoje dulu bagai... hampeh.. skrg aku yg terhegeh2 nk smbung plak.
xpa.. manusia kn berubah or dlm bhasa inggerisnya. PEOPLE CHANGE...
mstilah ai pn CHANGE jugakk sbb ai kn PEOPLE...
so undecide!
cm nk ambk OFFICE SYSTEM but this might cause trouble sbb aku cm dah tanak duk SI lg..
alahh. kenalah berpindah sekali-sekala..
and taulah.. aku nak berhijrah..
5 YEARS KT SI?? NO WAY!
ok ja.bkn tableh. kos hdup pun rendah lg kt SI banding shah alam or melaka or other places!
tp.. ntah. jujur dr hty NO MORE SI.. hem..
kemungkinan besaq OSM akn ditempat di SI.. again?? NO!!
klu ambk HR mb ke Melaka.. MELAKA??? oh.. (kau ni nak apa hah inuya?? fening aku taw)
eheh... HR kot sbb aku nk jd PEGAWAI DIPLOMATIK (ceh.. berangan lebih)
haha..

ok lah.
en.izact nmpk ni aku dok bt qeja blogging nih! mamfus ai..
mntg2 kak zalia outstaion coz the LTdL 2011.. aku ni main2 pulak kn..
ehem..

Assalamualaikum w.b.t.
.........

No comments:

Post a Comment