Sunday, January 9, 2011

Talak koje....

hoiuh. hari ni aku sgt tadak qeja.
lg best korang tau apa???
sini nk bisik..
ENCIK IZACT TAK MASUK OPISSSSS...!!
WACHAAA!! AKU SGT EPI.......

hehe
ohoh
aku sgt jaaahat okayyy

then sini nk bgtau
aku bkn xsuka dia
tp tah
aku ALERGIK dgn dia
mb ar ada some1 tu perangai cm dia
so aku SIKIT ADA ANTI SAMA DIORR

ok
ari ni aku byk sembang ngan eyza ja.
gila bosan takdak qeja
kmi pn bukak meja gebang
haha...
aku pn lama dh xgebang ngan org cmtu

haha
tah apalah en. muzani ckp pasai kmi 2 org
prong prang prong prang dok sembang
hahahahhh....

then
aku ni mmg muka tamalu banyaak
hehe
blh plak aku bt broadband eyza tu cm haku yg punyah!
syok ja aku ketup ketap ketup ketap kn siap on9 fb ngan tgk2 blog
hehe.
sorila kawan.... hokhoookkk.... =P

srius i miss my darling lah
tingat plak dewan MPH UTP tuh
bersaksikan pekat malam plus tasik n masjid UTP
perghhhh..... best wa dating ama diorr
xbuleh lupa daaa

tp tula lani
dia kt sana
aku kt sini
srius bla dia smangat bla aku bg semangat kt dia
aku sgt beshh!
tp xtau la btoi ka dak dia smangat
lelaki ni bukan bolehh pecaaaya saaangat pong!

ok
aku hope adalah lg pluang utk aku n dia berbicara
ayat.... ciss.. ! jiwang bangat tuh.
heh
cik tyra bangkrek, aku gila misssshh kamoo!

daaaa.... =P

Asslamualaikum w.b.t.

.................

No comments:

Post a Comment