Sunday, January 23, 2011

3 tinggalan Nabi Muhammad s.a.w

ehem.
aku bukan buang tabiat okay
ni benda baik nk kongsi (bknnya ado org ambk tau sgt pun aku still angp ado. sian kn?) uhukk..
hahaa aa
ini cerita pasal sunnah nabi
nabi kita pernah berkata..
3 sukan yg elok (baik utk kita) adelahh..
MEMANAH, BERENANG dan BERKUDA

hah..
ini baru aku sedao
mmg aku minat jek benda-benda nih
tp xberpeluang jek lgik
nk kata BERENANG tu mmg xlaaa
aku mmg takot ayaq
hoho~(tp aku seorg yg rajin mandi hokeyhhh)

klu aku ada anak nnt, aku nk anak2 aku belajar memanah.. sekali ngan ibu dia ni (ibu refer to AKU lah) sbb aku pn dah lama tringin kan.. abah dorg pn kena memanah gak (abah refer to LAKI AKU la) **jap nk berangan** muka abah dorg ni SEBIJIK ngan LEE DONG WOOK! **berangan boley??**

ehem
2nd mstilah aku nk aku BERENANG.
tp yg ni aku tanak.. sbb aku mmg xreti hokeyhh..
aku tgk jek. main kt gigi2 ayaq tuhh.. hahahh..
abah dorg akn tgk dorg hokeyh.. **ok berangan sekali g**
aku nk hantaq anak2 aku g RENANG. boley?? (eh..duit aku / LAKI aku. korang DIAM!)

ni yg last
aku mmg nk saaaangat!
BERKUDA
aku suka n aku n LAKI AKU pun nk join gak =P (hokeyh.. berangan lgik)

itu ajelahhhh...
topik yg best n tambah kegatalan aku (ini salah aku hokeyhh)

daa.. ai nk tgk MERLIN =P

Assalamualaikum w.b.t.

...........

No comments:

Post a Comment