Wednesday, January 5, 2011

Hari yang memalukan...

Oh tidak!
Hari ni byk sgt perkara yg memalukan.
Ok
Meh aku explain.

1st
Masa kt opis, en. muzain soh hantaq brg kt en. izact kt blik radin mas
aku ni kn jenis kalut
aku espek xdak org kt dlm tu except en. izact
so aku men terjah ja blik tu.
sekali....................
smua mata tgk kt aku
damn! (akulah)
lupa nk ketuk.
tp kn.. takk logik gak aku nk ketuk coz pntu tu besaq gabak... tebai kotttt.. then klo aku ketok gak. hang qasa ada org ka yg dgq?? oh. aku xdak jwpn. ok sok trial pack, aku soh eyza ketok dr luaq. heheeeee ngeeee =D
pastu nk kluaq plak (mklmlah bahawasanya aku ni seorg mnusia yg kalut)
so
aku tarik pintu dan xckup luas utk kebesaran bdn aku ni. so aku terlanggaq pntu yg sblah agi tu. bergegar. ko bayannggg ar (ok lupa nk habaq. dlm blik tu ALL MAN okay!! ada dkt 10 org kottt..) OH NOOO!
ok MALU + SAKIT lagilah aku kalut.
then aku telepaas jek pntu tu berdentum bnyinya.
ADOIII..
"kasaqnya bdk ni" <>
heh. palagie..
kalut aku jln blk opis.

2nd.
td p HR ngan eyza nk tgk organization chart.
pn umi xdak so kmi nk kluaq dr situ
msa kt luaq tu.
aku terpeleot (phm2la kn pkai ksut tumit tgi!) hish
bt malu sbb 4surelah that 4 guys yg dok tgah gossip kt HR tu nmpk dowh..
eyza dh xtahan gelak. aku ni kalut jln kluaq. hampeh tol...

sblum lupa. hari ni smua detik2 keMALUan adelah melibatkn kaum lelaki ok. lgla TAMBAH MALU!

3rd.
eyza bgtau yg ada org HR kol soh aku trun jmpk ngan abg.. (erkk.. abang??? tolong ckt!)
abg zairi.. zirul.. z.. apetah. xhengatdah. tp abg la ok abg. (yucks! geli haku)
ok.. sptutnya encik okayyy! tp dh eyza kata abg, i pn abg laaaaaaaa..
turun kt HR (level 4) tuh.
abg zairi tu on call. dia kata "bila sy pgl awk?"
aku plak "eh.. td dorg soh trun kata abg zairi pgl"
"eh.. takdak plak.. " dgn muka extra peliknya.
okay..
aku bertekak lg. dlm hty 'sapekah manusian yg men2kn aku nih?"
pastu dgq org pgl, "ayu, ayu ar? kat sini. meh cni. abg ayim (abang??? YUCKS!!) yg pgl. ayim nk jmpk ayu. (xleh blah dok ulang2 ayat tu) aku talawa okayyy....
then dia kertas bg suruh soh bg kt kak zalia. cm hape je keje aku nih kn? dh jd bdk despacth or opis girl plak aku qasa. hampeh.
naik ats plak pas dh bg kertas 2 kt kak zali.. "laa.. ayu trun p ambk ka? org suh dia hantaq. nk kena ayim ni"
aku lam hty. 'ya... kenakn dia kak zalia!'
mmg hampeh btoi suka benor buli bdk praktikal. geram aku derrr!

4th.
aku ni plg bez. sbb... hehe...
ni dgn kembara TM guy
hehe
ok sabaq jalah sbb ni adelah sesi menggatai..
hokhokkk...............
lpas ambk ketas dr ABANG AYIM tu aku kluaq n biasaY aku guna tngga ja klo ke HR (xpadan sgt nk tgu lif) setingkat ja pon.
ok. back to the story.
aku bukak pintu ke tangga tu ja still with sengih2 n senyum2 lgik sbb terigt kelawakan ABANG ZAIRI N ABANG AYIM (yucks!)
then tiba2 kembara TM guy tu tengah naik tangga... ko bayang! ko bayang!
mati sengihan dan senyuman aku tuh! terkezut gilababan!
ok
aku control
aku senyum jalah kt dia
tp.......!!!!
dia blh bt muka pelek kt aku???
kurengggg btoilah kembara TM guy ni!
baziaq ja snyum kt dia. eh apalah. senyum tu kn sedekah. hehee ngee =D (cuba berpikiran positif ya)
ok
then...

abis...

nk ckp psl kerja
mmg melambak dan bertimbun-timban
pg td aku xdak qeja so lilek ja
tp ptg td en. zul bg. kak zalia bg. kak ana tinggai pesanan. manyaaaak kn??
hummm..
cdg nk bt mlm ni
tp bla dh jmpk fb ngan blog.
ilang terooooss!

dan td aku dpt tali utk kad
hehe
bangganya
en. muzain yg bg tadi
dh ambk gambaq td
tp sok2 jelah aku nk tayang
btw
eyza pn dpt gak 1
aku sure
unit aku je yg dpt nih
bangga sat.
astagha..astgha......


ok lah
aku nk solat then tidoq lue....
sok pikiaq len!

nite

Assalamualaikum w.b.t

...............

No comments:

Post a Comment