Friday, January 28, 2011

persahabatan...

persahabatan yg perlahan itu...
langkahnya tampak smooth saja...
tiada pergaduhan..
tiada kesakitan......
aku hrp ianya akan berterusan...

drpd persahabatan yg gembira..
keakraban.. ukhwah yg terbina..
yg mana akhirnya menghancurkan....
menghancurkan hati kita berdua..
itu yg aku tak rela....
kegembiraan yg hanya sementara untuk apa??
biarkan rasa itu mati.. biarkan...

untuk sahabat yg baru membina hubungan persahabatan ini biarpun telah lama aku kenali dirimu....aku harap antara kita biarlah tiada kegembiraan namun kita tetap dan kekal menjadi sahabat yg mana perjalanan hidup kita tampak begitu perlahan...namun tiada lopak di dalam perjalanan itu...

aku mengharapkan persahabatan yang ikhlas.. yg tiada guna mempergunakan.. daya memperdayakan... ikhlas semata2 kerana Allah.... tidak susah kan?

sekian...

Assalamualaikum w.b.t.

....

No comments:

Post a Comment