Wednesday, January 19, 2011

Heh..pagi..pagi.. semorning...

si mangkok hayun yg suka bwk keta selaho-selaho bagai kura-kura mati anak tuh..
silalah bwk di line kiri yaaa
toksah la dok sibuk nk duk line kanan
mmg manghok hayun lah korg nih!
menyusahkn org ramai
vavieeeeeeee.....!!
gile nyampah dowh
pg2 tepaksa berhadapan dgn ini manghok-manghok bt aku rasa cm nk hentak keta aku kt keta depa ja
MANGHOK HAYUUUUUUUNNNNNNNNNNN......!!!

pg2 bikin wa panas.

ok.
cerita ni pulak psl the most kind n nice man..
my late friend...
eventhough kmi ni xdekla rapat sgt tp dia the most yg slalu igtkn ktaorg utk take time to gathergather sesama. slalunya ktaorg makanmakan sambil lepaklepak..
dan aku betul xsangka 2 hari lepas
msa anis kol aku
tnya about either aku tau dak amir.. amir.. amir...
amir what? aku dh bedebar gabak dlm hty dh agak pulak berita ni nk smpai kt telinga aku
n the berita adelah
amir dh takdak.....
INNALILLAH.........
aku tak sangka! aku tak caya! aku tanak caya!
and that time aku rasa kaku
rasa cm dunia behenti
rasa really not believe this friend
aku rasa cm they tried to prank me!
tp... THIS IS REALITY! AMIR DAH TAK ADA... meninggal dlm sebuah kemalangan...
aku xtau cerita yg lebih coz anis pn xtau clear sgt
tp the most important adelah.. aku kehilangan seorg lg kwn lelaki yg pernah satu ketika dulu rapat dgn aku n the geng...

Mohd Amiruddin Al-Bakri....
Pemergianmu satu kehilangan besar buat aku
meskipun kita tidak rapat
tetapi kita punya masa yg membuatkn aku tak pernah lupa yg aku punyai seorg kwn budak architecture yg very the kind.. nice...
aku rasa ralat sgt coz xpenuhi 2 permintaan terakhir amir..
1st..dia ajk bukak puasa dgn dia.. tableh msa tu coz some conflict
2nd..dia ajk jumpak bt kali t'akhir sblum blk dr seri iskandar..
still can't make it...
tp xpe.. amir ttp dlm hty acu..!
tingat time dia dtg umah sewa ktaorg then ajak lepak mamak.dia park skooter dia ats padang cenonet umah sewa ktaorg tu then dia nek keta ngan aku..tingat jgk time pegi umah syed nk bt surprise bday kt syed n tingat jgk time lunch ngan dia kt uptown..
he the most serabut n simple person..
and xlupa.. baik hty saaangat.. n sincere... n aku igt lg.. dia kata xnk lg cri calon isteri sbb dia nk concentrate ngan dia nyer study then nk kerja dlu..
msa anis bgtau tu.. aku juz cannot cry..
cm nk tegelak sbb xcaya. tp cm.. tah.. feeling pelik2 n jahat2.. tp semalam aku tewas jgk.. berendam air mata aku teringat kt dia. all the memories...
smpai bengkaklah mata aku ni.. ntah knp aku pn xtau knp aku tingat sgt2 kt dia smlm.. tp aku tau aku mmg cmtu.. msa org len sedih2 aku takkan sedih pnya.. time org smua dh lepas takat sedih tuh.. aku lah org yg bru nk meratap...
xpalah.. acu doakn amir tenang dan ditempatkn dikalangan hamba-hambaNya yg beriman.. amin....

utk tatapan dan simpanan kekal aku.. aku postkn gmbq arwah ni dlm ni.. smoga rohnya dicucuri rahmat.... Al-Fatihah buat sahabatku tercinta....



Sekian sj dr aku pg ni...

Assalamualaikum w.b.t....

No comments:

Post a Comment