Saturday, January 15, 2011

makin dipendam makin skt hty

sejak 2 menjak ni status dia bkn main lg kt fb
kdg2 bikin aku skt hty
kdg2 bikin aku kecewa
tp yg pasti aku xtau lah apa yg ada kt dlm hty dia
mmg aku rasa aku benci dh
dan aku akn benci dia as tut tut
tp as friend we still...
mmg lah dia sgt kejam
hem
bkn slh dia jgk
dan
bkn slh aku jgk
mb
dh msanya dia rasa apa yg ptut dia rasa
so
xkan dia nk tolak kn
dia pn hot stuff skrg ni
maklumlah...
dia bkn sebarangan olang punyo
aku xkisah lah der
yg pnting
aku ngan dia can still be friend
xkisahlah dia angp aku ni cmne
dan
xkisahlah aku nk pk apa2 kt dia
jgn smpai aku sekali lg bikin dia bingung sudeh
biaq ja
kata kwn aku
let bygones be bygones
and
go with the flow
smuanya dh lepas
dan
mlm kenangan yg xblh dilupakan
aku simpan jauh2 kt dasar hty
sbb nk buang... sayang lah babe!
yg penting...
aku dan dia
N.O.T.H.I.N.G
dan
KAMI CUMA KAWAN, F.R.I.E.N.D TEMAN!
dan
aku tanak dgq dia ulang lg ayat ni...
"yelah..kita kn kawan.."
everytime aku ckp xksah sbb kta kwn.. 4sure ayat ni yg kluaq!
what the fish!!!

sape yg start dulu
okayyy..
juz to igtkan kawww! we are just FRIEND okay...
not more than that
and
HOPE NEVER!

Nescaya Allah s.w.t. menciptakan sesuatu yg lebih baik disebalik sesuatu itu....

Assalamualaikum w.b.t.

.......................

No comments:

Post a Comment