Monday, December 20, 2010

Blog ni terhasil............



aiskrimuptown?
tahukah korg dr mna nma blog ni aku ambk?
sbnrnya dr KISAH MANIS seorg temanku
yg mna ia berkisar ttg CINTA MEREKA
dan... so sweet laki tu tgu dia kt foyer fakulti aku
duduk brtinggung
smbl memegang AISKRIM
aiskrim yg dibeli kt UPTOWN
itulah nma yg aku gunakn skrg.

mlm tu jgk
merupakan
PERCANGGAHAN
yelah
Anis sdg dlm kebahagiaan
manakala
aku
dihina
dicaci
dimaki
oleh seorg lelaki yg selama ini aku sangjungi
dialah lelaki yg menemani aku selama ini
tp...
dia pula yg memaki-hamun aku

ayat2 yg dia gunakan
bukan AYAT2 CINTA
tapi MAKI HAMUN

mmg xpnah org maki aku cmtu
dialah 1st person yg kata cmtu
aku TAKKAN LUPA
eventhough skrg aku blh BAIK2 BALIK NGAN DIA
tp nk ACCEPT dia blk NOPE AND NEVER!

rasa cm klu blh buang semua perasaan kt lelaki..
AKU NAK SAAANGAT BUANG!
sbb
RASA ITU MEMBUNUHKU!

ya..
mungkin xda yg akn phm
sbb
sbb...
korang xphm...

smlm kn aku ckp aku da contact KKG tp xbrangkt
dkt2 kul 10 tu dia msg aku
dia cm tau2 ja aku nk tnya kabar dia
tp...
tulah..
2,3 msg kmi dh stop
mb aku yg bt dia stop kot
sbb last msg aku
"bguslah tu.. aku tumpang hepi..."
mcm xdak mood kn bnyi msg tu?
hemm...
bkn salah dia lah kn.

alih2 aku jugak...........

bosan betul!

mulai hari ini...
aku rasa aku dh xnk contact dia
sbb dia bkn rndukn aku
cm aku rndukn dia pn

sbb...........................
DIA BUKAN TEMAN TAPI MESRA AKU
it doesn't mean anything to him

utk aku...................
TTM
tu..
ada something

tp dia...

hem...

smua org blh ckp ap yg dorg nk psl aku
tp kesedihan
kekecewaan
kt hty ni
hnya tuhan yg tahu...

klulah..
aku blh terus lupakn dia
buang semua memori psl dia
jd amnesia ..
oh takmau lah amnesia.

amnesia?
bgus jgk!

amnesia ttg dia ja ok jgk kan?
bla jmpk dia lg..
aku akn jd cmni..
"eh... kta kenal ke?"
hahah! jaaahat kn aku?

tp lbih baik cmtu
drpd..
cm skrg ni...
hty aku makin skt...

aku tau
aku phm
apa yg dia nak

tp
blh x
blh x
blh x
KAU FHM AKU CKT?

xtaulah apa lg ptut aku bt..
klu aku bt bodoh pn
kau ttp cmtu...
kau xpnah berubah,

hty ni trus DISAKITI

hrp maklum yg entry ni entry ORANG FRUST

bilalahh aku nk bt entry maki-memaki lg ni???

ishhhh....

ni dh pg2 buta tulis blog kn?

nmpk sgt smlm aku gila2 tingat kt dia!
SEWEL BETUL KAU INUYA

someone
TOLONG
tolong
tolong
STOPKN AKU DR TINGAT KT DIA

hampeh
betul!

tak gunaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............!!!!!



ok lah..

xdak mood ='(

Assalmualaikum w.b.t ..............

No comments:

Post a Comment