Saturday, December 18, 2010

kalau kau rasa kau hepi aku pun hepi

hem..
disbbkn arini aku xkn dpt chat ngan dia. (i mean mlm ni)
sbb dia ada dinner.
dan..
aku trsgtlah bimbang mlm ni dia akan lekat dgn manis2.
yelah aku jeles! habis korang igt apeeeeww???
aku sgt mrh nih.

hem...
disbbkn aku xpegi, jd aku sgt2 rsaukn dia.
yelah.
td someone inform me dh ada yg trcedera.
mujurlah dia xtrcedera.
aku care sgt pasal dia??
of kos lah kan!! apa kau igt aku x syg dia kewww??
mrh ni. mrh.

hem....
group dorg mnang tmpt ke-2 kategori ke-3
oklah tu..
aku cuma tanak dia frust
biar je dia hepi
sbb bla dia hepi aku pn akn hepi
eventhough lam hty aku nih..
bimbang sgt psl dia.

hem......
klau dia xtau
aku nk dia tau
dia tau yg aku sgt rsaukn dia

hem........
kalau btl dia dh jmpk kemanisan dia kt sana...
aku....
aku....
aku.... xtau nk kata apa..
mb aku kena redha. bkn maybe tapi WAJIB REDHA!
mb harapan aku kt dia akn hancus tp xpe biarkn dia hepi sbb aku hepi jgkla!

hem............
klu xdak jodoh aku ngan dia.
arghh! aku xsanggup!

hem................
nukilan ni..
kalau..
kalaulah dia bca...
entah apa reaksi dia..

hem...................
biarlah org kata dia apa pn
tp aku ttp pk positif tntg dia
sbb kn aku dh ckp
aku serius dgn dia.

hem.......................
cuma yg aku tau..
dia je yg xhargai aku
mb..
sbb aku xsure sgt feeling dia
sbb tu aku xnak tuduh yg bkn2 ttg dia..
biarlah....
aku redha jaa...

hem..............................
lama xtgk Shin Chan ngan Doraemon..
sdg tgk nih...

hem................................
yelah...
KKG.. smoga hepi!

bye.

Salam....

No comments:

Post a Comment