Monday, March 28, 2011

Aii.. sakitnya dlm hati.. bila kena buli! (sila baca dgn nada lagu P.Ramlee, kalau beristeri 4)

INUYA KENA BELI?? WOWWW!!

baca2!

muahahahahaaaa....!!!!

ko nk tgk rupa org kena buli?? ni haaa..... skrol jgn xskrol!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


haaaaaaa.... ini bikin aku panas ni!!!

KERJA ONGLENG, ONGLEN KENA BUAT....!


erggghhh... TENSIIII MAK!!!

huhuuuu....

aku sedih. aku sedih.

byk betoi bnda yg nk bg aku presure skang ni.

aku ni bkn bleh presure. kang kalo presure aku xlalu makan (kuruslah aku. muahahaha. poyo)

ko bengang x if kerja tu org len yg spatutnya buat.. alih2 dia pnya ngada2 until ko lak kena buat. ko ada rasa mcm org tu nk makan penyepak ko x? rasa x hoih???

erghhh.. aku mmg bengang gila ni. kang klo bengang mula la aku nk tdo.. nama sapa plakk buruk if aku tdo kang? nama ko? tak.. tak.. nama aku la. hehe. huhu..

ni haaa.. meh cni nk tayang ckt muka comel budakk ni.. comel sgt. geram aku tgk... hehe...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



amacam? ada rasa geram nk cubit x?? ekekeke~ muahahaha... sj nk sktkn hty korang yg baca blog aku ni.. (sapelah nk bca blog ko. muahaaaa. ferasan jer! hehe) **alahai.. aku berangan alangkan sejutaaa org yg baca.. hehe **toink2!

5 comments:

  1. dh mkn ubat blom?
    nmpk sgt xbtol...sat ckp psal buli..
    dok xdok ckp psal mak bdak yg comel..hihi
    apepn..layann...hehe

    ReplyDelete
  2. aku pown finin...
    ayu nie jap buli jap beli??
    mmg dia fenin nie

    ReplyDelete
  3. che-are: manodo mkn ubat. apeda.. layannnn jelah hoih. hahhah!

    eyza: buli da.. salah tulih tu. malaih ar nk betuikan. huhu~

    ReplyDelete
  4. nisa: haah. tensi giler ku. hehe

    ReplyDelete