Wednesday, March 16, 2011

Sumpah kalut gelabah okee~

Muahahahahaaaa~ marilah kta bergelak-ketawa sblum bermukadimah.. muahahaha~

Pagi ni sampai ofis tgk ats meja ada notes from k.zalia.
sambung kerja kelmarin. its about the letter2 all the remeh-temeh surat berprotokol bagaiii.. (ckup pnjg x?) hahahh!

ok.. i love my job no matter what. hehe..

gila aku ni lembap jgk bab bt qeja. bikin malu ja. cis!

yalah... kau tgklaa.. mna da smua info tu kt aku. nk faks tp nombor xda. so ?
kau kenalahh bkak sndri lmn web cri maklumat la apa la.. contact sana sini nk tau nombor faks menteri tu la.. adun ni.. MMK tu la ni la.. (ok. ni bukan politik, hrp maklum)

ok. satu benda yg aku perasan kt cni. AKU XLEH MANJA-MANJA! semua nk mntk org prepare. xtau ckt tnya, xtau ckt tnya. ok. memang bengonglah kau kn if xtau tp bt2 tau kan.. ? tapiiiiiii.... at least kau kerjakn dlu apa yg boleh. tapiiiii.. (lg tapi. lama2 blh jadi TAPIR kot) huhu... mcm bodoh kan if xtanya. ok aku admit aku ni jenis kalut dan berat mulut. (aku ringan mulut kalo bab mengumpat jer. hahah.)

td aku usahakn sana sini cri nombor fon n faks utk MMK Perlis. big2 person tu so ko bayangkanlaaahh kalo surat yg ko hantar tu cm hampeh ja? malu tak? malu tak? KOMPENI jugakkkk... dorg bkn tau aku yg bt! kehkeh.. (sori aku xberniat jahat pn. saja acah! heheh..)

td tengah2 bt cover faks utk MB n segalabagai surat yg dr pg td lg dia suruh aku faks.. tetiba dia nk sbb dia dh nk ke Perlis. so dia nk antar surat tu by hand. so aku pun pening dan gelabah gila lah.. mulalah mintak tlg Eyza. seb baik dia tolong.. ko bayang iffff kt atas ni mmg aku sengsorang. ko tau apa? jawapannya adelah SENGSARA oke! dgn ko nk check bilik mesyuarat proper ke idak.. dgn ko nk on aircond lg.. nk prepare kain utk blik VC lg.. borang kehadiran bagai-bagailahhh.... erghhhh.. tensi makk!

ok. aku xlupa. againnn.. i love my job no matter what! (konon!) hahahhhhhhhhhhhhhh..!

so dh settle dh smua surat2 yg berat (berat sbb aku malas)
dh bukak new fail utk PerlisNet.. dan cuma tinggal nk bt front cover n side cover utk fail ajer...

dannnnnnnn....
maka tidaklah aku lupa utk membuat dan mengakhiri kerja yg sudah tertangguh berjuuuta jammm... kahkahhhh...!! private! hahahhh!!

skrg ni story pasal 'SI BELANGKAU' (oke.. nama baru utk MANUSIA YG XPAHAM BAHASA!)
SI BELANGKAU ni smlm call aku. 2,3 hari ni aku asyk nk tdoq awai ja.. so.. aku dgq lagu LOVE STORY (henpon aku lah)... ada kt meja solek. cis. malaih gila nk bangun. oke. dh bingit sangaaat aku bangunlah. xtgk pn number terus aku angkat..

dgr suara SI BELANGKAU. lancaaaauuuu (hah??) lancau tu aku yg kata. dia ingat dia apa nk bt suara2 romantik penuh kasih-sayang prihatin kt aku????!! memang *******&*&^%&^^%*!##(@*#(* betoi! (oke aku admit yg aku SANGATLAH MARAH)

bangun td ada 11 miskol n 1 mesej. macam bangang SI BELANGKAU ni! menyampahhh aii.! huh! xkuhase (kuasa) nk layan.. so.. g MAMPOS! TEROS AKU DELETE MSG N MISSKOL. meluat nk tgk. naik muak anak tokak den ni haa...

tapiiiiiiiiiiii aku control aku. kang dia ni bkn blh. nnt alih2 dia bt benda yg xpatut kt aku. dia ni SEWELnya tahap GABAN. so aku kena berhati2 ckt.

SI BELANGKAU ni dia igt dia siapa? oke.. aku admit dulu aku SAYANG GILA AYAM kat dia. tp laniiiii... (after dia bt dekk dan deekkk dan again dekkk kat aku.) ok. GUDBYEEE!

sapa yg putuskn hubungan? aku ke dia? HELLOOOO.. KAU MEMANG HELL! kau yg putuskn hubungan! alasan nk STUDY ko leh g mampos bawak masuk KUBUR! ada aku heran dgn kau sekarang? NOPE N NEEEEVERRR!

SI BELANGKAU ni igt dgn kekayaan dia (MAK APAK DIA) dia boleh beli jiwa perempuan???!

haaaaaaaaa... BOLEHHHH... BOLEHHHH SANGAT!

tp.. perempuan macam ni! (sila tutup mata jika anda tidak mahu terjebak dosa..) kahkahhhhh...! gmbr dr si hensem yahoo image.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


so.. perempuan mcm ni.. SILAAAAKANN BERATURRR.. (tu if dorg nk kat kau la SI BELANGKAU) kahkahhhhhhhhh....!!

ok.. ko nk tau lelaki mna yg aku tunggu selama ni?? nk tauuu?? nk tauu???? hahhhh.. ini dia..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TAAADAAAAAAAAAAA!!!



** aku rasa if SI BELANGKAU rambut cmni then putih ckt.. mb arr ko bleh jd cmni.muahahahaaa!!!!! tp tetapi aku xnak sbb KAU GILER! kuangkuangkuanggg...! kahkahhhhhh..!!

ok.. ni lelaki PALING HENSEM ABAD NI DAN TAK MUNGKIN BERGANTI DALAM HATI AKU.. (sila jgn ambil. dan sila biarkan kami bahagia.. )
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ok.. ni sgt scary sbb dia nmpk kurus sgt..


aku suka dia dlm drama ni.....


ce korang teka drama apa??

hah.. drama ni..... lahhhh..! KORANG NIH! haishhhh..



ALL ABOUT EVE! dh tgk? belom? aku dh ulang seplohdoploh kali dahhh.. hahahhh!!

ni part yg paling aku suka dlm drama ni.. antara Jin Sun Mi dgn si jejaka yg baik gila dan sabo gila yg aku rasa mcm ada wujud ke kt dunia ni?? haishh..



sekian sj story dr aku.................

Assalamualaikum w.b.t.

..............

2 comments:

  1. tension yeaa mak.......haha
    tngok jgk al about eve....suka fonfuan jht 2..huhu

    ReplyDelete
  2. cik nisa: haha.. tension2.. kahkah! apesallah hang suka fonfuan jahat tu? xfaham aku. heh.

    ReplyDelete