Saturday, March 19, 2011

JOM MAKAN!

entri kali ni............
hahhh... hambik korang!!
pepagi ni kenalah sarapan best2!
silakan.. silakan..
aku belanja gambo aja oke.. muahahahh!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




















amacamm?? ada rasa mcm nk pengsan dakK??
perut korg mesti tgah grok grak grok grakk kan?
kahkahkha....!

apa motip aku letak gmbq2 ni??! hahh.. motipnyaa adelaha

SAHAJA!

hehehhh....

(last2 aku yg lapaq smpai kena ke pantry bancuh nesvita then minum. siap ratah daging lagi.. DIETTT??? lupakan. abaikan. hahahhh... )

masak?? nantilaaahhh..

aku dh plan nk bt eskrim.. tp nntlah if kerajinan menjelma.

xpun aku tgu je cik nab kn nk balik selasa or rabu ni..

aku nk pelekoh dia bt eskrim oreo, eskrim strawberi dannnnnn.... PUDING KAREMEL the mabeles one! hahahhh... (DIET??? lupakan. abaikan. janji selera aku dipenuhi. kahkahhh)

sekian saja dr aku yg sengaja nk mengsengsarakan perut engkorannnggg pepagi gini.. so time lunch nnt nikmatlah ckt korang nk mentekedarah kan? kan?? hahahh...

Assalamualaikum w.b.t.

...........

2 comments: