Thursday, March 24, 2011

knp HC lama xhapdet blog?

rindu?

hehe. ya. rindu HC. lama dowh dia xhapdet blog.

gua rindu nk baca tulisan dia.

cerita dia yg best.

tp gua xda feeling apa2 kt HC.

gua just suka baca blog HC.

knp HC bz sgt ka?

ishhh...

HC tu sapa?

lu pk la sendiri.

muahahaha~

bluekk..

guw mau chow dulu..

oh sebentar, gua mauy cerita.

gua semalam pegi shooting (gua jd model. lu org jgn dengki lorh. muahaha)

kt perlis. byk fening kepala gua.

esoklah gua celita lg. *ish. byk sgt nyamuk suka ggt gua. (darah gua manis eh? muahaha)

lu org pun pegi tdo awal. besok bgun awal tolong MAK lu orang.

gua xper. dh dewasa.. muahaha

sekian dr gua cerah *muahahahaa***

Assalamualaikum w.b.t.

.............

4 comments:

  1. haha... entri org xdak idea la che are. haha. men hentam jek. wakakaka.. layannn~~~

    ReplyDelete
  2. ayuuuuu.......letak pic model 2.....nak nengok...

    ReplyDelete
  3. nisa: nnt2 ai letakkan k. xdanla nk edit. hehe

    ReplyDelete