Wednesday, March 30, 2011

Hantaran Kahwin??

Salam..
oke now setelah asyik mengPOSTkan entri merapu dekat blog ni..
kali ni.. baikLAH aku mengPOSTkan entri yg xmerapu..

hahahh... kahwin? sebut pasal kahwin smua org SYOKK. aku?? lg la SYOKK?
ehehh... xsemestinya syok utk diri aku. sapa2 nk kahwin aku laa manusia yg paling syok..

td berborak dgn kak Ana, yg kt ofis aku ni.. tiba2 keluaq topik kawen. udahler boraknya (bukan berak) dlm bilik air.. mmg best kan? hehe.. so.. dia ckp dia tngah pk2 hantaran apa utk bertunang anak dia nnt.. hehe..

sembang2 pasal hantaran, aku ni mmg suka buat-membuat hantaran ni.
tp hantaran2 yang bakal aku tayangkan ni bknlah aku yg bt. sbb time2 aku bt2 hantaran dlu, aku ni bkn layannn blog.. bkn gila kameraa.. so ni hantaran yg aku ambik time2 kenduri.. boleh ler korang nk layan2 feeling2 dlu cmna hantaran kawin korg nnt yer....

WEHHH.. NNT AKU SAMBUNG.. KEJAPPP.. NK MENARIII DRAMA MUSIKAL KEJAPPP...

muahahahhahaha~ kesian sapa yg jenguk blog aku arini. INUYA TEGGGHHHOOOOOKKKKK..!! MBAAHAHAHAHAMABABAHHH~

SORI YER SAYANG2 AI! heheee

adios!

No comments:

Post a Comment