Tuesday, March 15, 2011

aku ni xdak qeja.. hahah!

hi kwn2.
dh lain mcm pulak.. bosan tahap gaban bila takado kojo..
ni hah.. gmbq dh berkarat ni.. sj nk tayang kt cni...

ni msa graduation adk aku. (eh.. apesal selalu sgt nk bt entri pasai cik nab ni? haih.........

hrp maklum.. permulaan haruslah gmbaq aku yg sgt hepi bermandi-manda di kolam renang.... huahuahuaaa!! mengalahkn budak kecik!


wahhh.. haruslah lg gambaq aku. tp kali ni bersama cik nab.. ekekeke...


hah,.. ini tu kannn.. cik nab sdg tgk cameraman. camerawoman dia xlayan. wuaaa.. buudusss! kahkahh!


knp aku mesti tayang gmbq ni...?? kenapa? kenapa?? bak kata sorg member.. wei shenme?? ekekeke.... zaaasss!


dia.. with my mum..


apesalllaaa tudung aku sama plak ngan mak aku ni? haih.. xpo2.. sehaty sejiwoo.. kahkah!!


last sekali... to CIK NAB! CONGRATS.. N NOW AGAIN MORE,MORE,MOREEEE CONGRATS sbb dapat join ALAM.. ekekekee~


ook. sekian dr aku yg 2,3 ari ni asyk ketagihan kopi! wuaaa!!

semoga korang hepi2 aje.. hehe..

Assalamualaikum w.b.t.
......

2 comments: