Tuesday, March 15, 2011

Ni kwn2 bru ai.. semuanyaaaa okeoke!

Salam..
ha.. hari ni dpt byk gmbq bru dr en. zul.
so rasa2 cm nk bt entri pasai kwn2 kt TM lah..

dalam gambaq2 ni sorg aja lg mmber yg xdpt aku letak gmbqnya sbb time kmi bergambaq ni she's not around. dan dia adelah kak red kta.. cik najwa! wakaka~ dan gmbq candid yg dicandid oleh en. zul adelah sangat kejam oke.. so aku xnk letak gmbq candid yg xlawa. nnt org sue aku plak! kahkah...

the 1st picture mstilah kna ada tuan pnya blog. spt jugak smlm. wakkakakaa~
so dr kiri tu korang toksah tnyala sapadia. haha...
yg kanan sekali is cik eyza dan yg tgah yelahh.. cik ros kta.. heehee...


oke aku admit yg aku (takngantokkk pongg!) huh! gmbq spoil! cis...
kiri sekali adelah cik nasiha hamasaki kta.. sebelah dia adelah cik nisa kita.. anak mak andam tuh.. hehehh.... dia ni adelah mmber kt uitm.. alah.. xdaklah mmber sgt msa kt uitm. kenal2 gitu ajer.. tp bla mai cni jd close pulak. itukan namanya jodoh.. hehe..


dan utk the special kalinya adelah dgn bos cik eyza ni... en. izzact.
dialah bos yg cerewet plus baik hty. hahah.. thap cerewet adelah menggerunkn oke. hehe.. kerajinan dia melampaui batas dan kekemasan bilik dia adelah tahap megat dewa. hahahhh.... (sila abaikan kaki aku. huh)


waktu MAKAN adelah perkara paling best dlm hdup aku! hehehhh...(sila abaikan mata aku yg stim tu) hahahh..


oh. masa ni adelah aku yg menjadi MC 'bidan terjun' oke.. hahahh.. hentammm sajalah labu... hahah. puan fauziah yg bt keputusan tetiba soh practical student jd MC. gelabah aku n eyza. dan.. kak zalia spt biasa.. aku jugak lahhhh. adoiii.. neves gila ****.. hahah! (abaikan aksi tangan aku yg entah knp jd mcmtu)


oke kwn2.. gambaq seterusnya adelah time Ops Cuci! kat aras 1 tempah bulan.. huhu...
gambaq adelah private so yg ni aje xprivate sbb sapa2 nk bt calon kakak or adik ipar boleh.. hehe. (sila abaikan 'knp aku lebih besaq dr eyza'. semua ni adelah pembohongan fotografi cuma.. percayalah aku tipu! kahkah)


oke. gambaq yg seterusnya adelah gmbaq yg telah berhabut tahap megat erkk. megat dewa jugaklahh.. (sila jgn abaikan kecomelan aku. kahkah!) oke. aku mengaku.. aku tak perasan! muahahaha... oke. lupa plak nk habaq. ini nmanya Kak Lina. PA kpd SGM oke...


dan ini pula namanya Kak Ana, Pegawai Pentadbiran. oke. kak ana ni very helpful. so anything dlm pejabat ni.. mostly dia yg bg tunjuk ajar.. dan apa yg dia suruh bt adelah senang utk difahami... (sila jgn bertanya knp aku asyk mcm pakai bju yg sama. oke. aku perasan itu oke. setiap kali aku pakai bju tu.. mesti ada event. apa ade hal? ciss..!)


dan.. ini adelah student practical yg nmanya cik eyza yg satu ofis ngan aku. she also helpful. (eyza, klo hang bca ni.. sila belanja aku makan. hahah) ktaorg share the work.. and also the info.. and.. smua bendalah blh share. dia oke sangat dan aku lg oke! hehehh. haruslah menjadi kawan so tidak akan timbulnya masalah di kendian hari....


oke. itu saja ko entri aku arini. di kendian ari if kerajinan menjelma dlm diri.. akan aku post new entri. sooo... kpd sesaper yg rajiin2 singgah kt rumah ai ni dan baca entri2 merapu ai ni.. terimakasih yerr! love u so strong! hehehh.. =D

sekian..

Assalamualaikum w.b.t.

.............

4 comments:

  1. ok dh baca & dh blnja ice cream MCD kan..
    hahaha3..muahahaha

    ReplyDelete
  2. eyza: kahkahhh~ mekasih yer utk eskrim nyer. hehehe!

    ReplyDelete
  3. ouh..gmbaq ak xdak..ahhaha!..
    so xbleh blanja lh kot..kahkahk
    sbb gmbaq cndid ak brok..wuhahhaa

    ReplyDelete
  4. kak red: haihhh.. nnt kalo aku boh ang kena gak belanja no matter what! kahkahhh!

    ReplyDelete