Monday, February 14, 2011

aku jatuh cinta dgn Encik CUMI

heh
ini bkn ceritanya story cinta dr hty tau
ini sbb aku suka sgt dgn petikan gitar
jari jemari dia yg selamba memetik nada2 yg bt aku terjatuh cinta

link yg aku bg smlm.. cubalah view..
i found him in him

nada petikan dia begitu smpai ke hty

ahhh... jiwangnya bila dgr ENCIK CUMI yg berlagu2...

smua lgu pebreet aku dia pnah nyanyi

ENCIK CUMI MEMANG THE BEST LAH. ILY ENCIK CUMI. UR VOICE UR NADA GITAR

SO HEAVEENNN SAYANGGG... hahaa

ok tp ENCIK CUMI ni tapenah tnjukkan mukanya.. hnya bdn dia n hujung gitar dan jarijemari dia..

aku xpeduli tentang kehenseman dia.. pentingkah hensem tu? (aku super yakin TAKK!)

tiba2 smlm aku sengaja menulis sesuatu kat buku.. tp knp msti aku letak nama HC? pelik kan??? haha.. ntah.. tiba2 aku nk letak label HC kt situ.. sori HC..

bunyik petikan aku begini (bkn petikan gitar sbb aku bkn ENCIK CUMI)

"Kata-katanya seperti belati. Semakin menghiris hatiku.. Siapa aku dihatimu? Rasa itu perlu hilang agar tak ada lagi rasa derita. Untuk apa aku merayu...? Andai tiada kasih di hatimu... Untuk apa aku terus menunggu...? Andai kasihmu bukan milikku..."

Percayalah.. petikan ini tiada kena-mengena dgn HC. cuma akuteringin sbb huruf H dan C itu amat cantik apabila bersatu (yeah. korang xkan faham sbb ini puisi aku. ini cerita aku. tak perlu faham utk mengerti)

ok.ok!

dah melalut ni

sekian...

Assalamualikum w.b.t.

............

No comments:

Post a Comment