Saturday, February 5, 2011

mimpi apa?

hem..
semalam aku mimpi!
mimpi gila tamau igtdahhhh
sbb aku mimpi encik gopal.
heh.. motipakunakmimpidialagiK!!
bkn aku nak tp mimpi tu yg datang. so mmg xleh halang.

ahah..
story mory about the mimpi
aku mimpi aku dikunci dlm sebuah bilik..
cm bilik kerja arr
time tu actually aku dh keluar dr bilik tu
tp tiba2 ttgl brg so aku msuk blk g ambk (henset rasanya)
cup2.. cerita detail gila motipnyaa apa inni!

ok. teruskan.
dan mmg..ada org nk sabotaj aku
mamat yg nk sabotaj tu hensem (ala2 encik ammar gitu)
wuaahaaa!! motip dia msuk mmpi aku kn?? ehheee..
then aku nmpk dia sengaja tarik pintu tu
alahai pintu bodo tu pun once dh ditarik dr luar xblh dh nk bukak
apa motip pintu xleh bukak dr dlm??? xphm aku..
ok phm. nama pun mimpi kan.

then
aku dh nges2. yalah. dlm bilik tu gelap gila.
n memandangkan cuti panjang.. dlm seminggu cmtu aku dh pk mati dh.
at last aku tgk enpon aku trus aku contact encik gopal.
knp eh aku kontek dia? cm xdaak org len je kan? pelikpelik....
then dia bg mcm2 alasan. seperti biasa. dia tu kn manusia yg byk beralasan.....
huh.... baik jgn dibuat laki. karang nk beranak pun dia ckp.. tgu kejap! abang kt opis! drawing xabis lg yang! hehh.. mati mati..

dan
seketika cuma..
ada seorg makcik ala2 nenek dh gitu yg tlg bukakn pintu tu
syukur ar.. tp pas keluar tu aku nmpk encik gopal dh ada kt depan pintu pagar.
aku pun heran mai kot mana pintu pagar ni..
haiyooo...
gila.gila.. heh.. mimpi mmg cmtu. apada.

time tu dh menyampah gila tgk muka org yg xdpt nk selamtkan nyawa aku.
mmg dh putus harapan ar.. mmg nk ckp eh kau pegi matilah. tp xsampai hty. wekwek!

dia bt muka ksian n cm penat gila. motpnyaa nk penat?? xphm aku.

hah.. msa aku kontek dia soh dtg kt kedai alatulis (baru teringat) kt bandar u tu kan.. ujan da nk trun. pe motip aku duk bilik cm dlm penjara tp blh tau ujan di luar.. ??? eheh.. mcm2.

encik gopal kata...
dia penat terkejar2 dtg naik rxz dia konon nk selamtkn aku.
heh.. muka serius xikhlas. nyampah ai...........................!

msa aku kontek dia tu aku ada kata kt dia..sbb dia b risau aku nk tumpang rxz dia nk balik. aku kata.. jgn risaulah. aku x tumpang rxz kau.. cuma tlg dtg bukakkn kunci bilik ni je... tlglah... aku mmg sedih gila time tu.

dan.
storynya abis cmtu jek.
mmg meluat dn sakit hty cita pasai encik gopal ni...

Assamualaikum w.b.t.
............

No comments:

Post a Comment