Wednesday, February 9, 2011

hati berbunga-bunga

heh
gila kan tjuk entri aku kali ni?
haha
aku pn xphm sebenaqnya

biasalah
budak nerd yg aku pernah cita dulu
skrg dia dh xpakai spek mata
alorrrrhh
tp dia tetap ensem mengancam di mata ku
hahaaa

sewel.. sewel...
tp itulah..
kdg2 terserempak
kdg2 dak
ada hari jumpak
ada hari xjumpak
haishhh

td msa tgu eyza kt tempat moto
aku hope sgt dia mai
tp tulah
eyza dah mai pn dia xmai agi
hancus harapanku

tp td tiba2 dia muncul time nk p lunch ngan eyza n najwa
lawak tgk muka eyza
sebelum tu i mean kemaqin
aku ada kata kt eyza
saja ja kenakn dia
dia kn setiap kali jumpak mamat tu
muka dia yg excited
sapa yg suka bdk tu ni???
tp td kn.. time jmpk si nerd tu muka eyza tahan excited
aku nk pecah gelak kt situ jugak
tp tahan sat
bg mamat tu lepaih
pastu apalagi
mmg kena paku ar minah tu dgn aku
lawok lawokk...
najwa pn tumpang gelak

sehabis mungkin cover tamau bg mamat tu tau aku suka dia
muahahahaa~cinabeng toi

dan
tiba2 ja msa tgah ralit bt proposal untuk aktiviti alam sekitar tu
tiba2 si nerd ni muncul
terkejut aku dibuatnya
hahaaa
sebelum cita nk gelak dlu
msa tu aku tgah nk taip apa tah
terus kaku
tp nk cover punya pasai
aku pun dgn bahagianya menaip entah apa2
budus tol.. hahah..
bayangkan kalau aktor pebret kau berdiri depan kau??? terbeliak mata kau!
nsib bek dia xperasan betapa tebeliaknya mataku. hampeh tol.
dia dtg nk jumpak en. zul. mb kak lina xdak utk tanya, sbb tu sampai dia msuk kat ruangan staff bussiness support n then berdiri kt depan cermin bilik student praktikal yg mana tmpat aku n eyza ditempatkan tu... dia ckp ngan en. muzaini.. hoh..kenapalah en.muzaini ni ada? kn kalau tadak aku blh ckp ngan dia.. heh..

then td nk balik
sekali g terserempak ngan dia kt tmpt moto..

eyza blh ckp
"eh.. awk.. tgu.. ayu suruh tgu!"
nsib bek dia ckp msa si nerd tu dh blah.
budak ni.. aku cepuk jgk kang! heh kamu inni!

btw, gatal kn cerita hari ni
aku pun dh tergaru-garu...
hoh.. terok beno perangai.

takpa..
simpan hty ja. aku xserius sgt pun.
sbg sumber inspirasi
inspirasi hotak kau inuya!

p/s - lama sudah xjumpak dgn Panglima Ling ni. The Royal apatah Seamstress.. apatah! lupa da.. tgh tgk pn blh lupa nama tajuk.. cerita pasai tukang tenung. best gila. kt TV2 setiap isnin smpai jumaat pukui 6. meh menonton...

Assalamualaikum w.b.t.

............

No comments:

Post a Comment