Friday, February 25, 2011

aku tak ada apa aku tak punya apa

mcm yg title tu tertulis
aku tak ada apa
aku jugak tak punya apa

haih. (mengeluh)
haih. (kali ni hty rasa penat)
haih. (kali ni aku xdak motip)

penah dgr ttg hijrah?
ya.
hijrah tu luas maknanya.
hijrah spt apa aku mau?
hijrah spt...

ahh.. aku benar.
benar.
maukannya.

berikan aku.
berikan aku.

bkn ats dasar hty cuma.
ats dasar kehendak jauh sekali.

berikan aku ats dasar hijrah.
ya.
hijrah itu.

hijrah apa?
hijrah...
hijrah yg sukar diungkapkan.

cuma aku pinta hadiahkan aku.
hadiahkan apa?

hadiah...
segan aku.
segan mahu katakan.

aku pinta bkn pada sesiapa.
kerna aku hanya pinta pada DIA.

DIA..
yg maha melihat.
maha mendengar.
maha memahami.
maha menyayangi.

aku pasti DIA akan berikan aku.
DIA akan hadiahkan aku.
sekiranya hijrah ini benar2 ikhlas dr hatyku.
sekiranya hijrah ini ikhlas keranaNYA..

ya... HADIAHKAN AKU USTAZ!

bacalah cerpen terbaru aku di

www.ayunibittercerpen.blogspot.com

sekian dr aku yg jiwang (sekejap je jiwangnya)

muahahaaa...

semoga semorang hepi2 sahajor..

Assalamualaikum w.b.t.

..................................................

No comments:

Post a Comment