Wednesday, February 16, 2011

si nerd

uhuk
sewel
hemmmmmm
tajuk pn si nerd
story must be about si nerd la kn
huhu

ok
td kak lina ask me hantarkn surat kt tgkt 2. unit apetah. lupa. tp time tu da nk lunch hour so dat anto after 2 pm la..

bukak je pintu blik nk g antar surat kn pn.fauziah tu.. teroooosss!

aku nmpk si nerd dgn yus (yus tu bdk yg aku tego msa dia naik kt tgkt aku.. dia ni bendul2 ckt tp aku sure dia baik..)entahlah deme tgah bt apa. yg aku nmpk si nerd ni duduk but si yus ni berdiri kt sblh dia. dorg tgah tgk apa kt komputer pn xtau lah..
lucah?? oh no! kena sekat la office hour dowh.. hahahh...

then puan.. erk puan apa tah pgl "yus! yus!" suruh ambik surat dr aku. (time ni la aku tau nma mamat ni yus)
then dia ambk then msa dia nk sign tu aku tnjukkn la dia bhgian mna nk sign then si nerd ni aku nmpk (nmpk dgn ekor mata) dok tgk kt aku n si yus ni.. aku bkn perasan okayy.. tp dia tgk sungguh2! hentahhapoooloo dia nengok!

aku pn dh tak torah (tak keruan) then aku tgk dia blk.. senyum kt dia n dia snyum blk! muahahhaaa~ aku rasa cm nk terbang jek kt situ. gatal kan? hahahh...
tp itulahhh...
ngatkn dia garang sgt. tau jgk yew dia snyum. aduhhh...

lepas tu dr kluar dr bilik tu smpailah ke tgu lif, naik lif, dlm lif,, hape lg? otw msuk ofis.. SENYUM je kejeku! sbbnya aku sudahh berbunga2! haha.. budus lah..

xpola sekali sekalo (hotak ko sekali sekalo!)

hmmmmmm...

tu lah sahaja cerita aku...

sekian..

Assalamualaikum w.b.t.

.............

No comments:

Post a Comment