Wednesday, February 16, 2011

if heart can be sell

pelik kn tjuk entri kli ni?
wawawa~ lwb bodoh. demn!

da.. aku xda apa pn nk story.
yg psti kt cni nk bgtau yg aku suka sgt merepek.

ok..
penah x korg rasa menyampah kt some1?
msti penah kn?
ya.. aku pn penah.
tp dulu klu aku menyampah mst aku nk maki hamun
depan org pn aku nk memaki (demn)
tp sesekarang ni aku xla rsa nk maki sgt
sbb mb aku dh pk kot..
none pekdah aku nk maki dowg
kang blk benda tu kt aku blk haha (bru la pdn ngan muka kau kn.. demn)

ok
aku dh diet (erkk..bkn diet sbnrnya sbb semuanya aku melantak takdak pantang kcuali aku xmkn nasik. tu hajok? so dh almost 3 months xmkn nasik, aku rasa berat aku dok cenggitu gak pun. adala turun 5-6 kilo cmtu. tp xstabil kejap 70 kebwh ckt kdg2 70 keats ckt.)

hampeh ja diet kang minyak2 lemak2 smua kau lantak. hampeh mmg hampeh..

smlm aku blk je keje (ckp KL sekejap) terus aku melantak seekor ikan termenung yg dimsk sup oleh mummy ku! dimakan dgn ayaq asam.. perghh! meletosss! mantap giler! dan.. pastu ratah ikan bilis + tempe + kacang yg nk belum diletak smbl tp aku ceduk smbil mkn cicah2.. then.. gigit tu gigit ni.. lapo mcm org kebulur ahahhaa~ mak aku ckp "klu hang lapaq sgt, p ambk nasik boh sepinggang, makan!"

uhuh... will never do that! never never and never dever syggg oiii...!

hahaaa... so dedover gitu!

then lpas tu hirup kuah sup tu kaw2 punya then ratah sambal yg tlah diplus dgn +++ td tu.. adoihh... betullah aku ni.. tak cukup dgn tu.. lg mau mkn ikan termenung goreng. hampeh ja kn? tp xtahan babe... ikan termenung very the freshhh okayy... uhuh..siapa mmpu tahan babe..

time familyku dinner tu ku xkluaq sbb tau klu kluaq aku MAKANNN!!

tp sbnaqnya aku xkluaq sbb aku xmnd lg.. huahuahuaaa! dh nk pukui 9 pon xmnd lg. aku mcm besalah.. blk2 keja dh nk dkt kui 6 pastu layan The Royal Seamstress dulu. kui 7 lobih bru eden nak smbhnyg.. then tgujelahh smpai maghrib gitu trus aja langsungkan. then bukak laptop. cdgnya nk mnd before isyak or dh msuk isyak so that aku blh terus smyang isyak. (aku ni jnis mls nk isyak ckt**terusterang** kang konon nk isyak lewat2 pastu sekali dh baring ats katil.... bak kata KD.. sodaqullahalazim..........) hahahh..

tau smlm aku mnd kui bopa?? dh kui 10 lebih nk dkt2 kui 11! cukup dak hampeh aku?? then teroih isyak pehtu brula memBOMkan diri ats katil.. kol aqil chat2 sebentar pastuu.. senyap! hahahh

skrg kt ofis. xtau nk bt apa. (bkn xtau. tau. ada qeja. tp KIV. malas sekejap **hem..selalu je kau malas inuya. akuilah kebenarannya. hahahhh)

demn!

sekian dr aku yg sungguh jujur. muahahaha...

Assalamualaikum w.b.t.

...........

No comments:

Post a Comment