Friday, February 18, 2011

mood nk uplod gambaq~ hahah!

hemm.. kemarin mak aku bt laksa.. ptutlah 2,3 ari lpaih asyik dok teringin nk mkn laksa ja.. hampeh ja aku ni.. dh asyk mengidam.. mula2 mengidam nk mkn telur mari dekat mari dekat.. pehtu laksa. haih. kronik nih! ayokk~

so inilah telur mari dekat mari dekat. (iklan sheila rusly tu sbb tu aku bg nma telur mari dekat mari dekat) alah.. senang jek. bubuh mayonis aja.. sedap weh.. ini gambonya..



then ini pulak laksa yg mak aku bt kemaqin.. haruslah dimakan bersama dgn sambal paru. cik anis kita yg ajo kita mkn cmni.. tp sedap tau! ce try!



haahh...ini pulak hari selasa pnya makan best! selamat menjamu mata dgn beriyani. senang je nk msk ni.. gunakn rempah beriyani adabi! gojes uolls~~~ hehe =P



dan.. hem the story morry ni.. smlm aku komen2 ngan member2 uitm21. geng silat aku kt uitm perak.. hem.. ckp psl reunion n rindu bangat, aku pn geledah external hardisk aku. cri gmbq yg blh diuplod.. then tagged dorg.. yeahh~ miss them gialvavie!! wuaaarghhhh!!

inila bdk2 sengal ni ha.. termasuklah aku.. aku bengal! muahahahaa....



oke.. itulah sahajor kot gmbq yg aku blh tayangkn..muahahaa~

sekian.

Assalamualaikum w.b.t.

........

No comments:

Post a Comment