Thursday, February 3, 2011

senyum

eh. nk senyum pun susah ke?
adoi. xfaham aku..
apa motip aku pnya cita arini psl senyum?
mau tau apasai???
sbb ada org ssh sgt nk snyum.
msalah dia??
ENTAH!
aku lupa nk tnya dia..

heh.. xdpt menaip byk
sbb aku sdg pnjam komputer adk aku
sbb aku pnya lappy rosak n kena repair almost RM400 lahh..ruginya...
adoi.. jgn mengeluh inuya!

ehem..
dan
psst
sini
ar
ai mean
kampung ai nih byk sgt hal.
smlm ada org gadoh..
hari tu ada org bt gila..
eishh..
tension aku
mau senang senang saja...
aku mls nk pk n dengaq lg masalah org2 kampung ni..
yg baik nk jugak aku dgq
tp yg bedengki (smpai nk sekat jln org dgn pasu bunga)
yg tuduh org tua sebelah umah aku ni nyanyuk
yg tuduh org bt dia ilmu hitam
yg buang mak sendiri dr hdup
yg xhormatkn org tua
yg bt muka menyampah
euwww!!!
serius aku mls nk berhadapan n bercakap menegur even tersenyum pun dgn mereka ini.

bukan sbb aku sudah cukop bagos.
tp sbb cita2 aku nk jd bagos
blueekk =P

da.. out!

Assalamualaikum w.b.t.
..........

No comments:

Post a Comment