Sunday, February 20, 2011

makan dalam

babi................!!

ok. permulaan yg buruk. sukati ku ar! ko pe bz bz hal aku? deng!

mulanya dgn sikap sesetengah pengguna jlnraya yg jualikan kt tgah jln~ babi oke.

2nd blk umah aku cri aku pnya inti popia yg aku bt kemarin. beriaaa la kan bt. skrg, ko tau mna dia duk? DALAM TONG SAMPAH okeee! sbb basi. ni bkn nk maki org. tp nk maki diri sendiri. pandai. pandai gilos. dah. lupakan perkara yg tension babi.

hati kita selalu dekat kah syg?

utk si lelaki yg baru muncul dlm hdup aku. terutama sekali pertama kali. kamu bkn pengganti dia sbb dia adalah rasa yg plg utama

KEJAPPPP.. INI BHGIAN ORG NK LUAHKN PERASAAN AND MUST BE SIKIT**BANYAK JIWANG. SILA PERGI JIKA TIDAK SUKA..

ok sambung...

kerna dia xmungkin berganti. cumanya hty ni tlah kamu yg ambil. mungkin org kata dr mata boleh turun ke hty tp kali ni.. dr mata turun ke hty.. xkan ada tindakkn yg akn aku bt lg. diam. itu aku yg baru dimana nekad sungguh menjauhi kamu. tak. bukan menjauhi kamu namun aku perlu ini. sebab? sebabnya semuanya xakan kekal selamanya dan pasti akn berakhir xlama lg. utk apa aku biar rasa tu meresap ke hty? ya bkn? kamu jg sama seperti aku kan? biarlah rasa tu berlalu. kerna kamulah lelaki yg sama. yang sama seperti dia dan dia. tp bkn dia yg xtahu. tp dia dan dia yg tahu namun masih meragui aku dan masih sanggup melukai hty ni. **jiwang babi oke** kisahnya akan sama. samada ada atau xada peristiwa tu.. hahh.. aku tau sama saja. oke. xpayah susahsusah lg. sebab aku xmau dilukai. kamu jg kan syg? lebih baik kta bt hal msing2. menyendiri. menyembunyikan perasaan itu dr org lain. biar org xtahu.. apa yg kita lalu.. biarpun kta jauh tp hty kta dekat kn syg? ahh... yg pasti aku mau ruang! ruang!! biar kosong. biar xada.. tp jgn kamu dan aku yg merana. ya kan syg? kamu dan aku perlukan ruang? lebih luas lebih baguskah? ataukah sebaliknya syg? huh.. masalahnya. kta ttp xkan menjadi 1. jadi bukan lagi utk pisang berbuah dua kali.. bkn juga utk saling melukai lg kan? ahhh... tension!

kau tahu syg? stiap kali mata kta bertembung, aku mahu elak. biar aku nampak kamu saat kamu xnampak aku. dan jika kamu nampak aku.. ahh.. aku tak rela kamu nampak aku. seboleh mungkin, biarlah aku tak ada di mata kamu.. biar aku dihati kamu. kuangkuang! ahh.. aku xharap pun syg. yg pnting biar. biar. dan.. haruslah dibiarkan. akankah wujud sesuatu antara kita? perlukah? maafkan aku kerna cuba mengelak dr kamu. maafkan aku kerna menjauhi kamu. maafkan diri ini syg. kerna kamu.. kamu xtahu apa sbnrnya yg aku pnya yg xmahu pun kn? ya. aku pasti kamu bkn insan yg perlu dan mahu tahu itu.

rasa tu akan kekal. memori itu akan kekal. mungkin masa mati juga akan ku terbawa2..

ahhhh.. haruslah bertindak dgn matang utk kali ni. haruslah. haruslah!

sekian dr aku.

Assalamualaikum w.b.t.

...........

No comments:

Post a Comment