Monday, February 21, 2011

Semalam yg Sakit Bontot, Love My Family dan.. Bila Cawan Bergetar..

SAKIT BONTOT

-smlm kena bt kerja utk sticker logo TM utk dilekatkan pd telefon bru dlm operasi Ops Cuci besok (Ops Cuci - mengutip semua telepon customer dan cuci blk then pelekat sticker. smthing like service blk la..then bru hantaq blk kt customer)

-tugasan ni plg m'cabar dlm hdup aku. smpai kering tekak, skt ibu jari n jari2ku.. dan yg palingggggg bestttt adelah SAKIT BONTOT AKU!!




LOVE MY FAMILY

-korg ada family? eh msti ada kn? hem.. ni family aku..
smua org dok leklok except aku. ntah pnyakit sengal apa kna kt aku time ni kn? siap dgn peace.. woi!! nabil pn xbt cm kau tau!! heh.. **kwn adk aku ckp aku bt cmtu so nmpk COMEL (haruslah comel itu hurup besau! hahhhhhhhaaahhh) bengong kan?? ok dia kata. bkn aku! hehehhh =P

>>>>>>okeee.. sbnqnya time ni aku rasa geli bla maskot2 tu dok pegang2 aku. geli geleman la babe.. so aku tertonggeng cmtu tu sbb nk ngelak dia pgg aku. hahhhhahhh.. sbnrnya aku takot maskot tu xkelihatan dlm gmbq sbb aku kn tgi jugakk =P hehheh. haruslah perasan tgi! hehe..




BILA CAWAN BERGETAR

- ok benda ni aku xsuspek aku yg akan kena. kak ana td bt kopi utk pn. pauziah. gadoh2 ngan en. muzani (lawan tolak hang aku pnyala xmau p hantaq) ** yalah woi. kt dlm blik meeting, sapa nk p hantaq. the big big boss pnya meeting. last2 en. muzani soh eyza hantaq extension, sekali ngan aku plak kna p hantaq kopi. duh! tensiiiii aiii!!!

- ok. pebetoi baju tdung smua. pgang cwn leklok. jln leklok. pkai kasut tumit kang tepelecot pdn muka hang! erghh...
xsangka aku ni bajet xneves tp tau.. cwn yg tgah aku bwk tu bnyi ketaq2.. cwn ok. bkn aku.. perghh.. sehabih buleh control cun ni. xmau benda2 yg xspatutnya terjadi. time nk bg kt puan.. lglaaa dia pnya ketaq tahap cipan pnya.. mmg kritkal! duh!

- aku qasa kn wei. muka aku time tu pucat lesi dh kot.. *ehem. xla lesi sgt.. n bdn aku mmg menggeletar. woi bongek! relaks ar.. puan tu bknnya hantuuuuuuu! apada...



sekian sj dr aku yg comel..


p/s: ehem. td ada perhimpunan pg. dh rasa2 cm back to school plak kn? hahahh~ cute miut smua makcik2 pakcik2 bt senaman tonggeng2. hehehh~ yg plg best sbb nerd duduk dkt ja. KUANGKUANG! woi! nmpk sgt ko gatal inuya! muahahaa... xpa.. men2 ja pn.. btw, aku rasa dia syok kt eyza. KUANGKUANG! sbbnya dia bla tgk eyza.,.. MATA BOLAT TEROS! hahahh.. dan aku seriously xkesah pn.. it's oke.. light can turn to be dark.. long can turn to be short.. so nothing impossible to turn to anything.. paham? tak pahan sudah. 21 SX (merepek2) im soo oke wif dat. bcoz as long as the journey.. i might meet so many kind of person.. of man.. so that.. no more to put any hope... it will be the same as usual..




Assalamualaikum w.b.t.

..........

2 comments: