Wednesday, February 9, 2011

watdehell??

mmg minah cun yg mula2 aku igt sombong tuh then igt xsombong lak dan NOW AKU BUKAN INGAT TP KENYAATAAAAANNYA GILA SOMBONG SIOT MINAH TU!

hal ni bkn aku sorg aja yg kata. msa lunch kemaqin dulu. cik nisa tiba2 ckp pasai minah ni pd cik seha kita. katanya dia kwn cik seha tu. tp cik seha kata kenai2 camtu aja. cik seha kata lgi. kdg2 dia senyum kdg2 dia bt dek.. heh.. sebenarnya aku rasa minah itu bermaata rabun~ tp kan kwn2.. dia pakai spek da.. apa da mau rabun lg... tensi! tensi~ arghh.. pe masalahku nk tensi2 sai dia lak kn..

ok. macam ni. org lain kata n aku cuma iakan sahajorr.. depa kata dia mmg susah nk senyum. iyalah cik semah oihh.. dia kn lawo.. rupanya cik nisa kita ni bengang apabila hari kami membalut hadiah utk malam kilauan kristal tu.. si minah ni nyimpit2 kt sebelah cik nisa kita ni.. ibarat menolaknya gitulaahhh... sbb itulah cik nisa kita ni bengang cik semah oih... then dgn selambanya bila aku n nisa yg bersusah payoh gila balut hamper utk queen tu selambabadak dia ja p bukak! mcm shittt kan?? ya aku terusterang nk kata kt sini bahawasanya perangainya macam haram. haram pun xperangai mcm dia dan kata seorg blogger ni,. watdefakkk gitu! kok ye pun makcik2 tu nk suruh bukak balut balik tp ko blh x tlg respek aku ckt? hell lah kau! mmg terasa siot at that time tp mmg sumpah aku teros tinggalkan hamper tuh. hambik kau nk balut sgt kan!! dptlak si tokei i mean makcik2 yg mulutnya tau mengarah dan mengata tp haram xreti buat. mau fening kepala kau layan makcik2 tu. kuangkuangkuang! hambik kau.. hambik! dan...... terus aku ngan cik nisa kita ni blah cik semah oih. mls melayan kerenah makcik2 cerewet dan akakk watdefakk itu.. hohohoo~

dan
back to the story about cik nisa tu
mmg dia menci gila sbb minat tu sombong., cik nisa kita ni kata cik nisa kita ni pun susah jgk nk tersenyum tp bila org senyum dia tetap membalasnya dgn baik. macam tulah....ini tidak.. kita senyum pun dia bt derk jek. hampes!

psst2! cik semah hoih. hari tu kan.. kite nmpk dia ngan pakwe dia. tinggi gila pakwe dia. muahaha.. sibuk ja kan aku ni.. tak apa.. itu namanya manusia yg menghambik berat..... gitu an?? haha!

ok lah.. nnt kalau aku ada umpatan kejian lg aku tulis kt sini.. sapa2 yg tambah dosa blh lah tumpang mengumpat mengata mengeji kt sini.. huahuahua~

sorilah cik wadefakk aku mmg menci kau sbb kau sombong. hamoih2.. kau kalau dgn laki ramah tamah gitu. aku jeles?? xcuse me! mcmlah aku takdek kwn laki. tp sbb kemenyampahan aku tlh kelebihan had terhadap kau atas sebab2 keberlagakkan kau sendirik~ patutlah ada org ckp kau xbrpa dikawani.. haha... merepek ajor..

bye2 cik wadefakk...

maaf ya entri ni mmg ternyata aku menulis ttg kebengangan aku terhadap cik wadefakk

sori la eh. kalau rasa kejian aku ni trllau teruk. ini cuma.....

BLOG AKU AKU PUNYA PASAL LAH~!!!

Sekian...

Assalamualaikum w.b.t.

...............

2 comments:

  1. ha hah..ini dy...jumpa dah....

    cik WAT...kahkahkah......gud job ayunie..
    this is the makian cerpen in tne tm.....

    ReplyDelete
  2. cik nisa: hehehhh... haha. makian tahap gaban. hehe.

    ReplyDelete